Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронний кабінет – один із зручних способів отримання послуг

, опубліковано 27 листопада 2020 о 14:46

Про електронні сервіси в Електронному кабінеті нещодавно спілкувалися  з платниками податків під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» фахівці Селидівської ДПІ.

На питання платників податків відповідала старший державний інспектор Черняк Тетяна.

Пропонуємо вашій увазі відповіді на найчастіші запитання:

  1. 1.     Питання: Чи можна отримати відомості про розрахунки з бюджетом  скориставшись Електронним кабінетом платника?

Відповідь:  Відповідно до п.42.1 2. ст. 421. Податкового кодексу України (далі – ПКУ) Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно - правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ. Отримання інформації з інтегрованих карток платника по податках та зборах і дуже багато іншої інформації платник податків  може отримати онлайн  за допомогою Електронного кабінету у два способи.

- Створити та подати заяву в Електронному кабінеті  за допомогою меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику в електронному вигляді створити та надіслати до ДПС запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС (далі – Запит) за формою «F/J1300203».

Відповідь на Запит надсилається платнику податків в Електронний кабінет не пізніше 15 робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400203» (далі – Витяг), який можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» режиму «Вхідні/вихідні документи». Витяг формується за період, вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС.

        - Переглянути в режимі реального часу: самостійно, в режимі реального часу перевірити дані, за якими сформовано Витяг, та/або отримати відомості про розрахунки з бюджетами та цільовими фондами платники можуть також за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету шляхом доступу до облікових показників інтегрованих карток по кожному виду платежу.

У зазначеному меню переглянути інформацію про розрахунки з бюджетом можна за останні два роки у розрізі органу ДПС, назви податку (за кодом платежу), бюджетного рахунку.

Фізичні особи після ідентифікації мають можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти. Після натискання кнопки «Сплатити» відбувається перехід на сайт платіжної системи, автоматично заповнюються всі необхідні платіжні реквізити. Користувачу достатньо зазначити суму і реквізити платіжної карти.

  Нагадуємо! Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.taх.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. 

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів – кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації - id.gov.ua  (MobileID  

2. Питання: Як користуватися сервісом «Дані про взяття на облік платників», розміщеним на офіційному вебпорталі ДПС?

     Відповідь: У відкритій та приватній частинах Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС (https://cabinet.tax.gov.ua), платники податків мають доступ, зокрема до сервісу «Дані про взяття на облік платників.

          Для перевірки даних про взяття на облік платників податків достатньо здійснити пошук за податковим номером (серією та номером паспорта) або найменуванням/ПІБ платника податків.

3. Питання: Якими сервісами Електронного кабінету може скористатися громадянин?

Відповідь: Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси в окремий Е-кабінет для громадян, який надає можливість скористатись шістьма сервісами:

  1. В режимі «Загальна інформація про платника» можна переглянути свої реєстраційні дані, об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів). В ньому може міститься повідомлення про обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання.
  2. Режим  «Облікова картка фізичної особи – платника податків (1ДР)» надає можливість створити та подати заяву на реєстрацію особи (в тому числі народженої дитини) в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі - ДРФО).
  3. Режим «Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб (5ДР)» надає можливість створити та подати заяву у разі зміни адреси реєстрації або прізвища, імені та по батькові у Картці платника податків про присвоєний реєстраційний номер.
  4. Режим «Запит про суми виплачених доходів» надає можливість створити,  подати запит  та отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Відомості в електронному вигляді надаються за останні три роки (поквартально).
  5. Режим «Податкова декларація про майновий стан і доходи» надає можливість створити та подати таку декларацію. Для вашої зручності працює сервіс часткового автоматичного заповнення даних декларацій на підставі відомостей про виплачені доходи та утримані податки з ДРФО та відомостей Пенсійного фонду України. Автоматичне заповнення надає можливість уникнути помилок, скоротити час на отриманні відомостей про доходи та потребує лише уважного перегляду практично повністю заповненої декларації перед її поданням.
  6. Режим «Портал Електронних послуг ПФУ» надає можливість автоматичного переходу на офіційний сайт Пенсійного фонду України для перегляду свого пенсійного стажу та сплаченого роботодавцем єдиного соціального внеску.

У відкритій частині Електронного кабінету у режимі «Допомога» розміщено інструкцію для користувачів, а також телефон служби підтримки 0800501007 (напрямок 0).