Про електронні сервіси в Електронному кабінеті нещодавно спілкувалися з платниками податків під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» фахівці Селидівської ДПІ.
На питання платників податків відповідала старший державний інспектор Черняк Тетяна.
Пропонуємо вашій увазі відповіді на найчастіші запитання:
Відповідь: Відповідно до п.42.1 2. ст. 421. Податкового кодексу України (далі – ПКУ) Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно - правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ. Отримання інформації з інтегрованих карток платника по податках та зборах і дуже багато іншої інформації платник податків може отримати онлайн за допомогою Електронного кабінету у два способи.
- Створити та подати заяву в Електронному кабінеті за допомогою меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику в електронному вигляді створити та надіслати до ДПС запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС (далі – Запит) за формою «F/J1300203».
Відповідь на Запит надсилається платнику податків в Електронний кабінет не пізніше 15 робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400203» (далі – Витяг), який можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» режиму «Вхідні/вихідні документи». Витяг формується за період, вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС.
- Переглянути в режимі реального часу: самостійно, в режимі реального часу перевірити дані, за якими сформовано Витяг, та/або отримати відомості про розрахунки з бюджетами та цільовими фондами платники можуть також за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету шляхом доступу до облікових показників інтегрованих карток по кожному виду платежу.
У зазначеному меню переглянути інформацію про розрахунки з бюджетом можна за останні два роки у розрізі органу ДПС, назви податку (за кодом платежу), бюджетного рахунку.
Фізичні особи після ідентифікації мають можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти. Після натискання кнопки «Сплатити» відбувається перехід на сайт платіжної системи, автоматично заповнюються всі необхідні платіжні реквізити. Користувачу достатньо зазначити суму і реквізити платіжної карти.
Нагадуємо! Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.taх.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів – кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації - id.gov.ua (MobileID
2. Питання: Як користуватися сервісом «Дані про взяття на облік платників», розміщеним на офіційному вебпорталі ДПС?
Відповідь: У відкритій та приватній частинах Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС (https://cabinet.tax.gov.ua), платники податків мають доступ, зокрема до сервісу «Дані про взяття на облік платників.
Для перевірки даних про взяття на облік платників податків достатньо здійснити пошук за податковим номером (серією та номером паспорта) або найменуванням/ПІБ платника податків.
3. Питання: Якими сервісами Електронного кабінету може скористатися громадянин?
Відповідь: Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси в окремий Е-кабінет для громадян, який надає можливість скористатись шістьма сервісами:
У відкритій частині Електронного кабінету у режимі «Допомога» розміщено інструкцію для користувачів, а також телефон служби підтримки 0800501007 (напрямок 0).