Протягом січня – листопада 2023 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 207 звернень громадян, які підпадають під дію Закону України “Про звернення громадян”.
За видами письмові звернення розподіляються наступним чином:
205 заяв (99 відс. від загальної кількості звернень);
2 скарги (1 відс. від загальної кількості звернень).
Питання, з якими зверталися громадяни до ГУ ДПС у Донецькій області:
щодо обліку за реєстраційними номерами облікових карток платників податків (22 звернень або 11 відс.);
щодо нарахування та сплати загальнодержавних та місцевих податків і зборів (33 звернень або 16 відс.);
про нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (29 звернень або 14 відс.);
про надання податкової знижки (9 звернень або 4 відс.);
щодо перенесення строку податкової звітності (5 звернень або 3 відс.);
щодо проведення контрольно-перевірочної роботи (13 звернень або 6 відс.);
щодо застосування РРО (5 звернень або 3 відс.);
щодо нарахування боргу (4 звернення або 2 відс.);
про надання довідки (13 звернень або 6 відс.);
про надання роз’яснень (3 звернень або 1 відс.)
інші питання (71 звернення або 34 відс.).
Станом на 01 грудня 2023 року ГУ ДПС розглянуто 193 письмових звернень (93 відс. від усіх звернень). По 14 зверненням термін виконання в звітному періоді не настав.
На виконання статей 22, 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
Протягом січня – листопада 2023 року особистих прийомів не проводилось.
Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.