Протягом січня – грудня 2023 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 222 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України “Про звернення громадян”.
За видами письмові звернення розподіляються наступним чином:
220 заяв (99 відс. від загальної кількості звернень);
2 скарги (1 відс. від загальної кількості звернень).
Питання, з якими зверталися громадяни до ГУ ДПС у Донецькій області:
щодо обліку за реєстраційними номерами облікових карток платників податків (22 звернень або 10 відс.);
щодо нарахування та сплати загальнодержавних та місцевих податків і зборів (34 звернень або 15 відс.);
про нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (29 звернень або 13 відс.);
про надання податкової знижки (9 звернень або 4 відс.);
щодо перенесення строку податкової звітності (5 звернень або 2 відс.);
щодо проведення контрольно-перевірочної роботи (18 звернень або 8 відс.);
щодо застосування РРО (5 звернень або 2 відс.);
щодо нарахування боргу (5 звернення або 2 відс.);
про надання довідки (17 звернень або 8 відс.);
про надання роз’яснень (6 звернень або 3 відс.)
інші питання (72 звернення або 33 відс.).
Усі звернення розглянуті, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки.
На виконання статей 22, 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.