Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян у Донецькій митниці ДФС протягом січня-квітня 2018 року

, опубліковано 03 травня 2018 о 16:19

          З початку 2018 року до Донецької митниці ДФС  надійшло 16 письмових звернення від громадян,  що вдвічі більше, ніж за аналогічний період 2017 року. Всі звернення класифіковані, як заяви. Скарг та пропозицій у звітному періоді не надходило.

 Більшість питань, що цікавили заявників, пов’язані із здійсненням митних формальностей або інших дій та вимог  щодо транспортних засобів. Питома вага таких звернень склала майже  44% (7 звернень)  від загальної кількості заяв, що отримані митницею протягом січня-квітня 2018 року.

Аналогічна кількість звернень надійшла і з питань пенсійного забезпечення колишніх працівників митниці. У зв’язку із набуттям чинності Законом України від 03.10.2017 №2148-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій»,  у поточному році спостерігається зростання в сім разів кількості звернень з  цієї тематики. 

Крім того, заявники звертались з проханням  продовжити термін перебування тимчасово ввезеного товару (цирковий реквізит) та митній території України та повернути оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою, наданого для прийняття участі у конкурсі на зайняття вакантної посади.

Також, з початку року  надійшло 2 звернення, що повернуті авторам, як такі,  що не відповідають вимогам  частини сьомої  ст.5  Закону України «Про звернення громадян».

   На всі звернення надано вичерпні роз’яснення,  без порушень термінів визначених законодавством.

  Колективних, повторних, а також звернень від громадян, що відносяться до категорій, які потребують соціального захисту не надходило.

            У звітному періоді громадяни щодо проведення особистого прийому не звертались.