Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян у Донецькій митниці ДФС протягом січня-червня 2018 року

, опубліковано 02 липня 2018 о 11:41

          З початку року до Донецької митниці ДФС надійшло 24 письмових звернення від громадян, що на 9 звернень більше,  ніж за відповідний період 2017 року (16 звернень), всі звернення, класифіковані, як заяви (100%). Скарг та пропозицій протягом січня – червня 2018 року  не надходило.

Переважна більшість питань, що цікавили заявників, пов’язана із здійсненням митних формальностей або інших дій та вимог щодо транспортних засобів. Питома вага таких звернень склала 42% (10 звернень)  від загальної кількості заяв, що отримані митницею протягом  шести місяців 2018 року.

Також, значну кількість звернень складають питання пенсійного забезпечення колишніх працівників митниці, що пов’язано із набуттям чинності Законом України від 03.10.2017 №2148-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій». Питома вага таких звернень складає  38% (9 звернень)  від кількості всіх звернень, що надійшли до митниці з початку року.

Інші питання, що розглядались у зверненнях стосувались: виплати компенсації за невикористану щорічну відпустку звільненому працівнику за період вимушеного прогулу, надання копії протоколу у справі про порушення митних правил, довідки про результати проведення перевірки, передбаченої Законом України від 16.09.2014 №1682-VII «Про очищення влади», повернення оригіналу документу, наданого для прийняття участі у конкурсі на зайняття вакантних посад, продовження строку перебування тимчасово ввезеного  товару (цирковий реквізит) на митній території України.   

Всі звернення розглянуті своєчасно, заявникам надано вичерпні роз’яснення згідно діючого законодавства.

Серед загальної кількості отриманих звернень 2 повернуто авторам, як такі,  що не відповідають вимогам  частини сьомої  ст.5  Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями).

  Колективних, повторних, а також звернень від громадян, що відносяться до категорій, які потребують соціального захисту не надходило.

            У звітному періоді громадяни щодо проведення особистого прийому до Донецької митниці ДФС не звертались.