Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян в органах ДФС Донецької області у січні-червні 2018 року

, опубліковано 06 липня 2018 о 11:29

До Головного управління ДФС у Донецькій області і підпорядкованих територіальних органів області у січні-червні 2018 року надійшло 286 письмових звернень громадян (266 заяв, 20 скарг), що на 44 звернення або 18,2% більше, ніж за відповідний період 2017 року.

Порівняно з минулим роком кількість скарг не змінилась та складає 20 одиниць, у тому числі одна скарга – на недоліки у роботі територіальних органів ГУ ДФС, 15 – на дії, бездіяльність посадових осіб територіальних органів ГУ ДФС та перегляд їх рішень, 4 – на корупційні діяння посадових осіб територіальних органів ГУ ДФС.

Основні питання, які порушено у письмових зверненнях І півріччя 2018 року, – проведення контрольно-перевірочної роботи (76 звернень або 26,6%),  питання загальнодержавних податків (31 звернення або 10,8%), питання єдиного соціального внеску (28 звернень або 9,8%). Відповіді на звернення надані своєчасно.

З початку року до ГУ ДФС та підпорядкованих територіальних органів надійшло 9 колективних звернень від 46 громадян, що на 2 звернення більше, ніж за відповідний період 2017 року. Питома вага колективних звернень становить 3,1%.

За соціальним станом перше місце посідають звернення підприємців (64 або 19,8%), друге – пенсіонерів (21 або 6,5%), третє – робітників (9 або 2,93%). У значній частині звернень неможливо визначити соціальний стан авторства заявників (208 звернень або 64,4%).

Від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України до ГУ ДФС та підпорядкованих територіальних органів за звітний період письмових звернень не надходило. Що стосується категорій авторів звернень, то у 95,4% авторів звернень або 308 громадян їх категорію не визначено.

Від громадян, які потребують соціального захисту, надійшло 15 звернень або 4,6% всіх авторів звернень: від 10-ти інвалідів ІІ групи, 2-х інвалідів І групи та ін. Основними питаннями, з якими зазначені категорії громадян звертались до територіальних органів ДФС, були питання щодо податку на доходи фізичних осіб та ін. На всі звернення відповіді надані своєчасно.

З початку року розглянуто 262 письмових звернення, за їх результатами: на 219 звернень надано відповідні роз`яснення, вирішено позитивно 18 звернень, відмовлено у задоволенні 11 звернень, направлено на розгляд за належністю до інших органів 6 звернень, не підлягало розгляду як анонімні 4 звернення, повернуто авторам також 4 звернення, оскільки вони були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян».

Протягом січня-червня п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів проведено 39 прийомів громадян, що на 6 звернень більше, ніж за відповідний період 2017 року, з них: 38 заяв, 1 скарга.

З початку року отримано 3 усних колективних звернення від 9 громадян, що на 3 звернення більше, ніж за відповідний період 2017 року. Питома вага усних колективних звернень становить 7,7%.

За соціальним станом найбільшу частку авторства звернень становлять підприємці (21 звернення або 46,7%), пенсіонери (9 звернень або 20%), робітники (6 звернень або 13,3%).

Від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України до ГУ ДФС та підпорядкованих територіальних органів за звітний період усних звернень не надходило. Що стосується категорій авторів звернень, то у 45 громадян (100% звернень) їх категорію не визначено.

Найбільш актуальні питання усних звернень І півріччя 2018 року – питання єдиного соціального внеску (8 звернень або 20,5%), загальнодержавних податків (7 звернень або 20%), місцевих податків (6 звернень або 15,4%).

За результатами розгляду усних звернень громадян на 35 надано роз’яснення, 4 – вирішено позитивно.