Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян у Донецькій митниці ДФС протягом січня- вересня 2018 року

, опубліковано 04 жовтня 2018 о 10:10

  З початку року до Донецької митниці ДФС надійшло 31 письмове звернення від громадян, що на 4 звернень більше, ніж за відповідний період 2017 року (27 звернень), всі звернення класифіковані як заяви (100%). Скарг та пропозицій не надходило.

Як і в попередні періоди, переважна більшість питань, що цікавили заявників, пов’язана із здійсненням митних формальностей або інших дій та вимог щодо транспортних засобів. Питома вага таких звернень склала 42% (13 звернень) від загальної кількості заяв, що отримані митницею протягом січня-вересня 2018 року.

Також, значну кількість звернень складають питання пенсійного забезпечення колишніх працівників митниці, що пов’язано із набуттям чинності Законом України від 03.10.2017 №2148-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій». Питома вага таких звернень складає  29% (9 звернень) від кількості всіх звернень, що надійшли до митниці з початку року.

Інші 29% звернень містили питання: виплат по аліментам чи компенсації за невикористану щорічну відпустку звільненому працівнику за період вимушеного прогулу, надання копій або повернення оригіналів документів, продовження строку перебування тимчасово ввезеного товару на митній території України, а також окремі кадрові питання, пов’язані із працевлаштуванням на вакантні посади.

На даний час 30 звернень розглянуті своєчасно, заявникам надано вичерпні роз’яснення згідно діючого законодавства. Термін виконання одного звернення ще не настав.

Серед загальної кількості звернень, отриманих митницею протягом поточного року 5 звернень повернуто авторам, як такі, що не відповідають вимогам частини сьомої ст.5  Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями).

 Крім того, з початку року керівництвом митниці проведено один особистий прийом. Темою звернення стало прохання надати роз’яснення щодо складеного у відношенні заявника протоколу про порушення митних правил. Заступником начальника митниці – начальником управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії надано заявнику вичерпну інформацію щодо порушеного питання.

Письмових скарг та пропозицій, скарг під час проведення або для проведення особистого прийому за період січень-вересень 2018 року до Донецької митниці ДФС не надходило.