Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян в органах ДФС Донецької області у січні-вересні 2018 року

, опубліковано 17 жовтня 2018 о 12:11

До Головного управління ДФС у Донецькій області (далі – ГУ ДФС) і підпорядкованих територіальних органів області у січні-вересні 2018 року надійшло 437 письмових звернень громадян (406 заяв, 31 скарга), що на 57 звернень або 15% більше, ніж за відповідний період 2017 року.

Кількість скарг складає 31, у тому числі одна скарга – на недоліки у роботі територіальних органів ГУ ДФС, 26 – на дії, бездіяльність посадових осіб територіальних органів ГУ ДФС та перегляд їх рішень, 4 – на корупційні діяння посадових осіб територіальних органів ГУ ДФС.

Основні питання, які порушено у письмових зверненнях за дев’ять місяців 2018 року, – проведення контрольно-перевірочної роботи (123 звернення або 28,1%), роз’яснення зі сплати загальнодержавних податків (47 звернень або 10,8%), єдиного соціального внеску (44 звернення або 10,1%). Відповіді на всі звернення надані своєчасно.

З початку року до ГУ ДФС та підпорядкованих територіальних органів надійшло 12 колективних звернень від 65 громадян, в яких переважно порушувались питання щодо проведення перевірок діяльності суб’єктів господарювання.

За соціальним станом перше місце посідають звернення підприємців (87 або 17,8%), друге – пенсіонерів (32 або 6,5%), третє – фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність (13 або 2,7%). У значній частині звернень неможливо визначити соціальний стан авторства заявників (333 звернення або 68%).

Від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України до ГУ ДФС та підпорядкованих територіальних органів за звітний період письмових звернень не надходило. Що стосується категорій авторів звернень, то у 95,5% авторів звернень або 468 громадян їх категорію не визначено.

Від громадян, які потребують соціального захисту, надійшло 22 звернення або 4,5% всіх авторів звернень: від 11-ти інвалідів ІІ групи, 3-х інвалідів ІІІ групи, 2-х інвалідів І групи, 2-х інвалідів війни, 2-х ветеранів праці, учасника війни та дитини-інваліда. Основними питаннями, з якими зазначені категорії громадян звертались до територіальних органів ДФС, були питання оподаткування доходів фізичних осіб. На всі звернення відповіді надані своєчасно.

Із 437 письмових звернень громадян розглянуто 413 звернень: на 355 звернень надано відповідні роз`яснення, вирішено позитивно 19 звернень, відмовлено у задоволенні на 12 звернень, направлено на розгляд за належністю до інших органів 10 звернень, не підлягало розгляду як анонімні 12 звернень. Повернуто авторам 5 звернень, оскільки вони були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян».

Протягом січня-вересня п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів проведено 52 прийоми громадян. Серед усних звернень – 51 заява та одна скарга.

За соціальним станом найбільшу частку усних звернень становлять підприємці (28 звернень або 48,2%), пенсіонери (13 звернень або 22,4%), робітники (7 звернень або 12,1%).

Від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України до ГУ ДФС та підпорядкованих територіальних органів за звітний період усних звернень не надходило.

Найбільш актуальні питання усних звернень дев’яти місяців 2018 року – роз’яснення зі сплати єдиного соціального внеску (9 звернень або 17,3%), загальнодержавних податків (8 звернень або 15,4%), місцевих податків (10 звернень або 19,2%).

За результатами розгляду усних звернень громадян на 40 надано роз’яснення, 12 – вирішено позитивно.