Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян в органах ДФС Донецької області у січні-березні 2018 року

, опубліковано 06 квітня 2018 о 17:21

До Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів області у січні-березні 2018 року надійшло 135 письмових звернень громадян (124 заяви, 11 скарг), що на 10 звернень або 8% більше, ніж за відповідний період 2017 року.

Зокрема у березні 2017 року надійшло 32 письмових звернення громадян (29 заяв, 3 скарги), що на 6 звернень або 23,1% більше, ніж за відповідний період 2017 року. У звітному місяці надійшло 3 дублетних звернення, повторних звернень не надходило.

Основні питання, які порушено у письмових зверненнях березня 2018 року – проведення контрольно-перевірочної роботи (8 звернень), сплата місцевих податків (4 звернення), адміністрування загальнодержавних податків (3 звернення), сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (2 звернення) та ін. 

З початку року розглянуто 96 письмових звернень, за їх результатами: на 81 звернення надано відповідні роз`яснення, повернуто авторові одне  звернення, оскільки воно були оформлене з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», вирішено позитивно 8 звернень, направлено на розгляд за належністю до інших органів 2 звернення, не підлягало розгляду 2 звернення.

Протягом січня-березня п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів проведено 19 прийомів громадян, у тому числі 8 виїзних, що на 5 прийомів або 20,8% менше, ніж за   аналогічний період минулого року. За результатами розгляду усних звернень громадян на 18 надано роз’яснення, одне вирішено позитивно.

Протягом березня п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів ДФС області проведено 6 прийомів громадян, у тому числі 1 виїзний. На особистих прийомах громадян порушувались питання щодо сплати загальнодержавних податків, обліку платників податків, контрольно-перевірочної роботи (по одному зверненню) та ін.