Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян у Донецькій митниці ДФС протягом І кварталу 2018 року

, опубліковано 03 квітня 2018 о 16:44

З початку 2018 року  до Донецької митниці ДФС  надійшло 14 письмових звернення від громадян, що в 2,3 рази або на 8 звернень більше, ніж за відповідний період минулого року. Всі звернення класифіковані, як заяви. Скарг та пропозицій у звітному періоді не надходило.

 Більшість питань, що цікавили заявників, пов’язані із здійсненням митних формальностей або інших дій та вимог  щодо транспортних засобів. Заявники звертались з питаннями: надати копії постанов та протоколів у справах про порушення митних правил; продовжити термін перебування тимчасово ввезеного транспортного засобу на митній території України;  містили прохання розглянути справу про порушення митних правил,  складеною за ознаками ст.485 Митного кодексу України та надати роз’яснення щодо транспортного засобу, вилученого за протоколом про тимчасове вилучення товару  у справі про порушення митних правил,  надати довідку про сплату митних платежів та зборів по автомобілю. Питома вага таких звернень склала майже 43% (6 звернень) від загальної кількості заяв, що надійшло протягом січня-березня 2018 року.

Також актуальною  серед заявників, на даний час, залишається тематика,  що стосується пенсійного забезпечення колишніх працівників митниці. У зв’язку із набуттям чинності Законом України від 03.10.2017 №2148-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій»,  протягом І кварталу 2018 року надійшло  7  звернень з вимогою надати відповідні довідки для здійснення перерахунку пенсій.

Ще одне звернення надійшло з проханням продовжити термін перебування тимчасово ввезеного товару (цирковий реквізит) та митній території України.

Серед загальної кількості звернень, що надійшли  за перші три місяці 2018 року, 2 заяви повернуті авторам, як такі,  що не відповідають вимогам  частини сьомої  ст.5  Закону України «Про звернення громадян».

   На 13 звернень заявникам надано вичерпні відповіді згідно діючого законодавства, термін розгляду одного звернення ще не настав.

  Колективних, повторних, а також звернень від громадян, що відносяться до категорій, які потребують соціального захисту не надходило.

  У звітному періоді громадяни щодо проведення особистого прийому не звертались.