Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян в органах ДФС Донецької області у січні-лютому 2018 року

, опубліковано 03 березня 2018 о 17:20

До Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів області у січні-лютому 2018 року надійшло 103 письмових звернення громадян (95 заяв, 8 скарг), що на 4 звернення або 4% більше, ніж за відповідний період 2017 року.

Зокрема у лютому 2017 року надійшло 58 письмових звернень громадян (54 заяви, 4 скарги), що дорівнює кількості звернень за відповідний період 2017 року. У звітному місяці надійшло 1 неодноразове звернення та 2 дублетних, повторних звернень не надходило.

Основні питання, які порушено у письмових зверненнях лютого 2018 року, – проведення контрольно-перевірочної роботи (22 звернення), адміністрування загальнодержавних податків (7 звернень), сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та сплата місцевих податків (по 2 звернення) та ін. 

З початку року розглянуто 60 письмових звернень, за їх результатами: на 51 звернення надано відповідні роз`яснення, вирішено позитивно 6 звернень, направлено на розгляд за належністю до інших органів 2 звернення, не підлягало розгляду 1 звернення.

У лютому 2018 року розглянуто 43 письмових звернень, за їх результатами: на 40 звернень надано відповідні роз`яснення, вирішено позитивно 2 звернення, 1 звернення не підлягало розгляду.

Протягом січня-лютого п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів проведено 13 прийомів громадян, у тому числі 7 виїзних. Кількість усних прийомів дорівнює показнику   аналогічного періоду минулого року. За результатами розгляду усних звернень громадян на 12 надано роз’яснення, 1 вирішено позитивно.

Протягом лютого п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів ДФС області проведено 7 прийомів громадян, у тому числі 5 виїзних. На особистих прийомах громадян порушувались питання щодо сплати загальнодержавних податків (2 звернення), обліку платників податків (1 звернення) та ін.