Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про податкові сервіси ДПС, застосування РРО/ПРРО консультували на «гарячій лінії» податківці Донеччини

, опубліковано 23 червня 2025 о 15:43

Сьогодні податкова служба Донеччини на постійній основі підтримує діалог з платниками податків у різних форматах. 

Так, з початку введення воєнного стану працюють «гарячі лінії» Головного управління ДПС у Донецькій області, за допомогою яких щоденно надаються роз'яснення з питань сплати платежів, повернення помилково сплачених коштів, реєстрації та обліку РРО/ПРРО, питання блокування податкових накладних, тощо. 

На минулому тижні відбулися сеанси телефонного зв’язку «гаряча лінія» в Краматорській та Покровській державних податкових інспекціях Головного управління ДПС у Донецькій області.

У Покровській державній податковій інспекції відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія». На запитання платників відповідав завідувач сектору обліку платників, об’єктів оподаткування та ведення реєстрів Євген Босенко. За інформацією ДПС України, тільки за останні три місяці 2025 року платниками зареєстровано близько 20 тисяч РРО/ПРРО, тому питання реєстрації та використання реєстраторів, для платників наразі вельми актуальне.

Під час «гарячої лінії» посадовець проінформував платників про затвердження Державною податковою службою 16 травня 2025 року Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій у новій редакції. Наразі в ньому 202 моделі РРО, які можуть використовуватись суб’єктами господарювання. 27 із них отримали оновлені версії програмного забезпечення.

Податківець наголосив, що зміни до Державного реєстру та оновлення програмного забезпечення окремих реєстраторів розрахункових операцій, жодним чином не означає неможливості використання решти РРО.

Крім того, фахівець акцентував увагу всіх платників, що з 1 березня 2025 року діють нові форми чеків. Зазначив, що чек не буде прийнятий як розрахунковий документ у разі відсутності в ньому хоча б одного з обов’язкових реквізитів, або недотримання сфери призначення РРО. Разом з тим, помилки/неточності в назві товару в чеках, які не призвели до спотворення інформації про розрахункову операцію не є підставою для визнання чека недійсним. 

Про використання електронних сервісів ДПС, які набувають все більшої популярності серед платників податків, днями, говорили в Краматорській державній податковій інспекції на черговому сеансі телефонного зв’язку «гаряча лінія», на тему: «Податкові сервіси ДПС на допомогу бізнесу та громадянам».

На запитання платників відповідала завідувач Олександрівського сектору обслуговування платників Краматорської ДПІ Віра Некрасова.

Фахівець звернула увагу платників податків, як сплатити податки та збори через Електронний кабінет.

Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету надає можливість фізичним особам після ідентифікації за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти або за допомогою QR-коду. Для юридичних осіб можливість сплати податків, зборів та платежів через Електронний кабінет не реалізована.

З інформацією щодо сплати податків, зборів, платежів фізичними особами можна ознайомитись в меню «Стан розрахунків з бюджетом» розділу «Допомога» Електронного кабінету.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Крім того, Віра Некрасова розповіла, як замовити податковий номер на дитину онлайн?

Для реєстрації дитини в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ДРФО) можна подати Облікову картку фізичної особи – платника податків (1 ДР) та копії документів у розділі «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету. Також зазначений сервіс доступний в мобільному застосункку «Моя податкова» у розділі «Послуги».

Правила, порядок та строки розгляду контролюючими органами документів, поданих в електронній формі, є такими самими, як і для документів, поданих у паперовій формі.

Фахівець Краматорської ДПІ наголосила, що для отримання адміністративних послуг або використання електронних сервісів від ДПС звертатись до Центрів обслуговування платників:

·         Краматорськ: бульвар Машинобудівників, 22

·         Слов’янськ: площа Соборна, 3

·         Олександрівка: площа Незалежності, 3

Телефони для довідок:

·         +38(66)841-45-80, +38(095)501-33-54

·         (06262)2-31-89, (06262)2-43-97

·         +38(06269)2-12-54, +38(095)058-04-89.

Контакт-центр ДПС: 0800501007, крім того, за зазначеним номером платники податків мають можливість звернутись для здійснення попереднього запису до Центру обслуговування платників, та визначити зручні дату і час візиту. 

Під час «гарячої лінії» платники податків отримали вичерпні відповіді на всі питання.