Головне управління ДПС
у Донецькій області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Листуватись з податкової службою можливо через електронні сервіси ДПС

, опубліковано 30 листопада 2021 о 14:36

У зв’язку з проведенням карантинних заходів та загрозою поширення коронавірусу, Дружківські податківці пропонують платникам податків максимально використовувати можливості електронних сервісів ДПС та Електронного кабінету, за допомогою яких можна отримати адміністративні послуги вдома, без візитів до податкової служби.

Податківці зазначають, що платники податків, які бажають здійснювати листування з контролюючими органами в електронній формі, мають можливість подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.

Фахівці інформують, що листування контролюючих органів з платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі шляхом надсилання документа в Електронний кабінет з одночасним надсиланням платнику податків на його електронну адресу інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет.

Форма Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет визначена додатком 3 до Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 року № 637 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок).

Один раз протягом року платник податків може надіслати контролюючому органу Заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет за формою, визначеною додатком 4 до Порядку.

Податківці заохочують платників податків до дистанційного листування, адже такий формат спілкування скоротить час, затрачений на листування з податковою та зменшить витрати, пов’язані з  поштовими відправленнями.