Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Доступно про податки: Костянтинівські податківці провели радіоефір

, опубліковано 11 вересня 2020 о 11:49

Під час прямого ефіру на «Класному радіо, 104,4» головна державна інспекторка Костянтинівської ДПІ Анна Бондаренко говорила про майнові податки, легалізацію праці, 20-ОПП та електронні сервіси.

«До 1 липня податківці вручали/надсилали власникам земельних ділянок, квартир, домів, нежитлових будівель повідомлення про нараховані суми податків. Громадяни мали 60 днів на їх сплату. У разі порушення строків сплати податкових зобов’язань нараховуватимуться штрафні санкції та пеня. Отримати додаткову інформацію можна у власному електронному кабінеті,  в Центрі обслуговування платників Костянтинівської ДПІ за адресою: пр-т  Ломоносова, 125, 1 поверх, вікна №13-14, чи за телефоном (06272) 2-04-94» - повідомила інспекторка.

Нагадала юридичним та фізичним особам – підприємцям про необхідність подавати повідомлення про об’єкти, по яким сплачуватимуться податки, або які пов’язані з оподаткуванням (форма 20-ОПП):

«Форма 20-ОПП подається: протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття об’єкта оподаткування, після виникнення змін та зняття з реєстрації суб’єкта господарювання. За її неподання застосовуються штрафні санкції: 340 грн для фізичних осіб – підприємців та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність (повторне порушення протягом року – 680 грн); 1020 грн для юридичних осіб (повторне порушення протягом року – 2040 гривень)».

Роботодавцям Анна Бондаренко повідомила, що з початку серпня 2020 року в Костянтинівці знов розпочалися спільні рейди податківців, інспектора праці, фахівців Пенсійного фонду України та міського Центру зайнятості. Посадовці роз’яснюють порядок використання найманої праці, виплати та оподаткування заробітної плати, ведення документообігу на працівників. З 1 вересня 2020 року Державна служба з питань праці розпочне перевіряти роботодавців на наявність неоформлених робітників, своєчасність і повноту виплати заробітної плати, дотримання мінімальних гарантій у сфері оплати праці.

«Платникам податків більше не потрібно укладати договір про визнання електронних документів. Для користування електронним кабінетом достатньо отримати ключі електронного підпису і надіслати перший електронний документ, звіт до податкової», - повідомила податкова інспекторка.