Протягом січня - травня 2025 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 241 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України “Про звернення громадян”.    
        Усі звернення, що надійшли до Головного управління ДПС у Донецькій області ДПС за ознакою надходження поділяються на первинні – 222 (92,1 відс.), повторні – 7 (2,9 відс.), дублетні – 10 (4,2 відс.), неодноразові – 2 (0,8 відс.).   
        За формою надходження отримано:   
        від громадян поштою – 91 звернення;   
        через мережу «Інтернет», засобами електронного зв'язку – 150 звернень.   
        Основні питання, які порушувалися громадянами у зверненнях, стосується, зокрема:   
        загальнодержавних та місцевих податків – 110 (45,6 відс.);   
        реєстрація та облік платників податків – 62 (25,7 відс.);   
        контрольно-перевірочної роботи – 10 (4,2 відс.);   
        інформування про ухилення від сплати податків – 3 (1,3 відс.);   
        відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 1 (0,4 відс.);   
        консультацій з питань податкового законодавства – 2 (0,8 відс.);   
        єдиний соціальний внесок – 15 (6,2 відс.);   
        інших питань – 38 (15,8 відс.).    
        За результатами розгляду звернень посадовими особами ДПС вирішено позитивно 33 звернення (13,7 відс.), дано роз’яснення на 189 звернень (78,4 відс.), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» – 15 звернень (6,2 відс.), 4 звернення (1,7 відс.) знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав).    
        Усі звернення розглянуті, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки.   
        Крім того, на виконання статей 22, 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.    
        Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.    
        Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.