Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

З початку 2025 року на розгляд до Головного управління ДПС у Донецькій області надійшло 197 звернень громадян

, опубліковано 29 травня 2025 о 08:36

Звернення громадян – ключовий елемент податкової системи України, що відіграє важливу роль у взаємодії усіх учасників бюджетного процесу. Таким чином, активна участь громадян стає важливим фактором ефективного фінансового управління та підтримки національного статку. 

Так, протягом січня - квітня 2025 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 197 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян». 

Усі звернення, що надійшли до Головного управління ДПС у Донецькій області за ознакою надходження поділяються на первинні – 183 (92,9 відс.), повторні – 3 (1,5 відс.), дублетні – 9 (4,6 відс.), неодноразові – 2 (1 відс.).

За формою надходження отримано: від громадян поштою – 78 звернень, через мережу «Інтернет», засобами електронного зв'язку – 119 звернень.

За тематикою питань найбільша кількість звернень стосується загальнодержавних та місцевих податків (94 звернення), проведення контрольно-перевірочних заходів (11 звернень), реєстрації та обліку платників податків та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (52 звернення), інформування про ухилення від сплати податків (4 звернення), з єдиного соціального внеску (10 звернень), відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків (1 звернення), консультацій з питань податкового законодавства (1 звернення); інших питань (1 звернення), інших питань (24).

За результатами розгляду звернень посадовими особами ГУ ДПС вирішено позитивно 25 звернень (12,7 відс.), дано роз’яснення на 149 звернень (75,6відс.), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» – 2 звернення (1 відс.), 21звернення (10,7 відс.) знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав). 

Усі звернення розглянуті, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки.

Крім того, на виконання статей 22, 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. 

Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. 

Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.