Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

За дев’ять місяців 2020 року на розгляд до Головного управління ДПС у Донецькій області надійшло 660 письмових звернень громадян

, опубліковано 15 жовтня 2020 о 16:40

З метою всебічного розгляду питань, які порушують громадяни у своїх зверненнях, Головним управлінням ДПС у Донецькій області (далі – ГУ ДПС) постійно проводиться робота щодо покращення якості їх розгляду, оскільки розгляд звернень визначено одним з пріоритетних напрямів діяльності ГУ ДПС.                                    

Систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до ГУ ДПС, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень. Вживаються заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян щодо отримання ними обґрунтованих, повних та своєчасних відповідей на звернення.

          Аналіз роботи зі зверненнями громадян засвідчив, що за дев’ять місяців поточного року до ГУ ДПС надійшло 660 письмових звернень громадян (у тому числі 114 електронних), що на 33 звернення або 4,8% менше, ніж за відповідний період 2019 року. Разом із загальним зменшенням звернень зросла кількість скарг. Так, у січні-вересні п.р. надійшло 11 скарг, що на 2 скарги більше, ніж за аналогічний період 2019 року. За результатами розгляду 10-х скарг на неправомірні, на думку заявників, дії посадових осіб ГУ ДПС та однієї скарги, на думку заявниці,  на корупційні діяння посадових осіб ГУ ДПС жодна зі скарг не підтвердилась. На 10 скарг надано роз’яснення щодо правомірності дій працівників ГУ ДПС. Також надано роз’яснення на одну скаргу щодо допущення, на думку заявниці, посадовими особами ГУ ДПС правопорушення, пов’язаного з корупцією, інформація щодо якого також не підтвердилась.

У письмових зверненнях, що надійшли до ГУ ДПС протягом січня-вересня п.р., заявниками порушено такі основні питання: нарахування та сплата загальнодержавних і місцевих податків та зборів (211 звернень або 32%), проведення контрольно-перевірочної роботи (208 звернень або 31,5%), порядок обліку платників за реєстраційними номерами облікових карток платників податків (58 звернень або 8,8%) та ін.

За соціальним станом заявників перше місце посідають звернення державних службовців (55 або 7,5%), друге – пенсіонерів (45 або 6,1%). У значній частині звернень неможливо визначити соціальний стан авторства заявників (611 звернень або 83,5%).

Серед звернень громадян – 8 колективних від 80 громадян. Питома вага колективних звернень становить 1,2%.

Від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України до ГУ ДПС за звітний період письмових звернень не надходило.  

Що стосується категорій авторів звернень, то у 96,9% авторів звернень або 709 громадян їх категорію неможливо визначити. Від громадян, які потребують соціального захисту, надійшло 23 звернення або 3,1% всіх авторів звернень, зокрема від 14-ти осіб з інвалідністю ІІ групи, двох осіб з інвалідністю ІІІ групи, двох учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, двох осіб з інвалідністю внаслідок війни, двох учасників бойових дій та однієї одинокої матері.

Відповіді на всі звернення надано своєчасно. За результатами розгляду фахівцями ГУ ДПС з 660 письмових звернень громадян розглянуто 620 звернень: на 401 звернення надано відповідні роз`яснення, вирішено позитивно 181 звернення, повернуто авторам 12 звернень, 12 звернень не підлягали розгляду як анонімні або повторні, переслано за належністю 12 звернень, двом заявникам відмовлено у задоволенні їх звернень. Інші звернення (40) залишаються на розгляді, оскільки не настав їх термін виконання.

Через впровадження обмежувальних карантинних заходів, з середини березня п.р., тимчасово припинено проведення особистих прийомів громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів ГУ ДПС. Акцентуємо увагу громадян, що після припинення карантинних заходів у громадян знову з’явиться можливість викладати свої усні звернення на особистих прийомах посадовими особами ГУ ДПС.

ГУ ДПС  наголошує, що на сьогодні у зв’язку із погіршенням ситуації з поширення СOVID-19 у нашому регіоні питання використання дистанційного формату у спілкуванні податківців та платників податків залишається, як ніколи, актуальним. Крім письмових звернень, громадяни можуть надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на визначену електронну пошту dn.ezvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет» з використанням кваліфікованого електронного підпису.

Разом з тим нагадуємо, що електронні звернення юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність, необхідно надсилати на офіційну електронну пошту ГУ ДПС  dn.official@tax.gov.ua.