Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

До Головного управління ДПС у Донецькій області з початку діяльності надійшло 345 письмових звернень громадян

, опубліковано 15 січня 2020 о 09:35

Особливе місце в системі засобів захисту прав, свобод та законних інтересів громадян посідає реалізація їх права на звернення. Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення. Головне управління ДПС у Донецькій області приділяє особливу увагу розгляду звернень громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи.

Так, з початку діяльності (з 29.08.2019 по грудень включно п.р.) до Головного управління ДПС у Донецькій області (далі – ГУ ДПС) надійшло 345 письмових звернень громадян (у тому числі 92 електронних), 341 – заява, 4 – скарги. За результатами розгляду чотирьох скарг на дії, бездіяльність посадових осіб ГУ ДПС надано роз’яснення.

Серед звернень громадян – 4 колективних від 115 громадян. Питома вага колективних звернень становить 1,2%.

Основні питання, які порушено у письмових зверненнях, – проведення контрольно-перевірочної роботи (50 звернень або 14,5%), нарахування та сплата загальнодержавних і місцевих податків (42 звернення або 12,2%), порядок обліку платників за реєстраційними номерами облікових карток платників податків (26 звернень або 7,5%), інформація про ухилення від сплати податків (12 звернення або 3,5%).

За соціальним станом найбільша частка звернень надійшла від пенсіонерів (25 звернень або 5,5%). У значній частині звернень неможливо визначити соціальний стан авторства заявників (418 звернень або 91,7%).

Від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України до ГУ ДПС за звітний період письмових звернень не надходило.

Що стосується категорій авторів звернень, то у 98,9% авторів звернень або 451 громадянина їх категорію неможливо визначити.

Від громадян, які потребують соціального захисту надійшло 5 звернень або 1,1% всіх авторів звернень, зокрема від 4-х інвалідів ІІ групи, одного інваліда І групи. Основними питаннями, з якими зазначені категорії громадян звертались до ГУ ДПС, було питання оподаткування на доходи фізичних осіб.

Відповіді на всі звернення надані своєчасно. Із 345 письмових звернень громадян розглянуто 302 звернення: вирішено позитивно 169 звернень, на 130 звернень надано відповідні роз`яснення, відмовлено у задоволенні одного звернення, переслано за належністю одне звернення, одне звернення не підлягало розгляду як повторне. Інші (43 звернення) залишаються на розгляді, оскільки не настав їх термін виконання.

Посадовими особами ГУ ДПС з початку діяльності установи проведено 3 прийоми громадян, які звернулись з 3-ма усними заявами. Громадяни звертались з питань неправомірних, на думку заявника, дій колишнього працівника однієї із ДПІ області та проблемних питань податкової політики. За соціальним станом найбільшу частку авторства усних звернень становлять пенсіонери (2 звернення або 66,7%). За результатами розгляду усних звернень громадян надані роз’яснення.

Повторних, неодноразових, колективних усних звернень громадян на особистих прийомах не надходило.

Від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України до ГУ ДФС за звітний період усних звернень не надходило.

На сьогодні громадяни користуються правом звертатись до органів податкової служби письмово, в електронному вигляді через мережу Інтернет, у тому числі через сервіс «Електронний кабінет» з використанням кваліфікованого електронного підпису, а також за допомогою усних звернень, викладених на особистому прийомі, або засобів телефонного зв’язку.