Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Запорука якісного та плідного діалогу між митницею та громадянами - всебічний та неупереджений розгляд звернень громадян

, опубліковано 10 січня 2018 о 17:04

З початку року до Донецької митниці ДФС надійшло 39 письмових звернень від громадян, що на 23 звернення більше, ніж за відповідний період 2016 року (16 звернень), з них: 100% - заяви, скарг та пропозицій за звітний період не надходило.

Основні питання, що порушували громадяни у зверненнях стосувались надання роз’яснень щодо здійснення митних формальностей стосовно транспортних засобів а саме: продовження строку перебування на митній території України або неможливості вивезення тимчасово ввезеного транспортного засобу з митної території України; підтвердження або  констатація правомірності знаходження транспортного засобу на митній території України; припинення митного режиму транзиту  в наслідок втрати транспортного засобу на території, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження; повернення транспортного засобу, вилученого митницею за протоколами про порушення митних правил власнику після сплати відповідного штрафу або за рішенням суду, здійснення відповідних дій із товаром (т/з), який вилучено  за протоколом про порушення митних правил, надання роз’яснень з питань здійснення митних формальностей щодо зниклого транспортного засобу, відносно якого складено протокол про порушення митних правил, а також ознайомлення  з протоколом про порушення митних правил. Питома вага таких звернень складає 56% (22 звернення) від загальної кількості звернень, що надійшли протягом звітного періоду.

У зв’язку із набуттям чинності Законом України від 03.10.2017 № 2148-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій»,   значно збільшилась кількість звернень пов’язана із наданням інформації для призначення,  перерахування або відновлення пенсій. Питома вага таких звернень складає 24% (9 звернень) від їх загальної кількості. Протягом відповідного періоду 2016 року надійшло  одне звернення пов’язане із пенсійною тематикою.

Інші питання заявників стосувались: добровільної відмови від стягнення аліментів, надання роз’яснень щодо утримання обов’язкових податків і зборів при виплаті компенсації за час вимушеного прогулу; поновлення за рішенням суду на відповідній посаді в Донецькій митниці ДФС, надання інформації про склад щомісячної заробітної плати  та компенсації за невикористану щорічну відпустку звільненому працівнику за період вимушеного прогулу. 

          За звітний період до Донецької митниці ДФС надійшло 3 повторних звернення громадян,  що на 2  звернення більше ніж за аналогічний період 2016 року (1 повторне звернення). Фактів порушення посадовими особами положень Закону, невирішення порушених у зверненнях питань, або формального підходу до розгляду звернень не виявлено.

        

 

 

 

Також, у 2017 році надійшло 6 електронних звернень, що повернуто авторові,  як такі , що не відповідають вимогам  частини сьомої  ст.5 Закону України «Про звернення громадян».

Протягом січня - грудня 2017 року надійшло  по одному зверненню,  які відповідно до ч. 3 ст.7 Закону України «Про звернення громадян» переслане за належністю та відповідно до вимог ч.1 ст. 8 Закону визнано анонімним.

На всі звернень надано вичерпні роз’яснення,  без порушень термінів визначених законодавством.

З початку року керівництвом митниці проведено один особистий прийом за зверненням громадянина, що на 2 прийоми менше ніж за 2016 рік. Впродовж прийому заступником начальника митниці надано вичерпні роз’яснення на поставлені заявником питання. Зі скаргами та пропозиціями громадяни для проведення особистого прийому до митниці протягом 2017 року не звертались.

Неодноразових, колективних звернень від громадян протягом  2017 року не було.

        Громадяни, що відносяться до категорій, які потребують соціального захисту, до Донецької митниці ДФС протягом 2017 року  не звертались.