Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян в органах ДФС Донецької області у січні-грудні 2017 року

, опубліковано 05 січня 2018 о 17:19

До Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів області у січні-грудні 2017 року надійшло 501 письмове звернення громадян, що на 10 звернень або 2% більше, ніж за відповідний період 2016 року.

Станом на 01.01.2018 розглянуто 468 письмових звернень, за їх результатами: на 405 звернень надано відповідні роз`яснення, вирішено позитивно 12 звернень, повернуто авторам 14 звернень, які оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», направлено на розгляд за належністю до інших органів 15 звернень, відмовлено в задоволенні вимог на 3 звернення, а також не підлягало розгляду 19 анонімних звернень.

Зокрема, у грудні 2017 року надійшло 23 письмових звернення громадян (22 заяви, 1 скарга). Основні питання, які порушено у письмових зверненнях грудня 2017 року,  –   проведення контрольно-перевірочної роботи (8 звернень), адміністрування місцевих податків (4 звернення), сплата сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (3 звернення), інформування про ухилення від сплати податків (2 звернення).

Протягом січня-грудня п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів проведено 65 прийомів громадян (у тому числі 24 виїзні або 37% від їх загальної кількості).

У грудні п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів ДФС області проведено 3 прийоми громадян, на яких порушувались питання щодо адміністрування загальнодержавних податків.