Протягом січня-травня 2017 року до Донецької митниці ДФС надійшло 16 письмових звернень від громадян, що у п’ять разів більше відповідного періоду минулого року. Всі звернення, класифіковані, як заяви. Скарг та пропозицій, як у звітному періоді, так у відповідному періоді минулого року, не надходило.
За результатами розгляду заяв на 10 надані відповідні роз’яснення, 2 – вирішено позитивно, 4 - повернуто авторові, як такі, що були оформлені з порушенням вимог ст.5 Закону України «Про звернення громадян».
У заявах розглядались питання: продовження строку перебування тимчасово ввезеного транспортного засобу на митній території України; відмови від стягнення аліментів, підтвердження знаходження транспортного засобу на митній території України, надання роз’яснень щодо утримання обов’язкових податків і зборів при виплаті компенсації за час вимушеного прогулу; правомірності знаходження транспортного засобу та на митній території України; надання копій документів, а також довідок про заробітну плату, що подаються для призначення пенсії, поновлення за рішенням суду на відповідній посаді в Донецькій митниці ДФС, надання інформації про склад щомісячної заробітної плати та компенсації за невикористану щорічну відпустку звільненому працівнику за період вимушеного прогулу.
З початку року до Донецької митниці ДФС надійшло три повторних звернення, що на два звернення більше ніж за аналогічний період 2016 року. Фактів порушення посадовими особами положень Закону, невирішення порушених у зверненнях питань, або формального підходу до розгляду звернення не виявлено.
Всі заяви розглянуті своєчасно, заявникам надано вичерпні роз’яснення згідно діючого законодавства.
Протягом січня-травня 2017 року звернень від громадян щодо проведення особистого прийому до Донецької митниці ДФС не надходило.
Громадяни, що відносяться до категорій, які потребують соціального захисту, до Донецької митниці ДФС протягом звітного періоду не звертались.