До Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів області у січні-травні 2017 року надійшло 218 письмових звернень громадян, що на 38 звернень або 13,5% більше, ніж за відповідний період 2016 року.
З початку року розглянуто 189 письмових звернень, за їх результатами: на 163 звернення надано відповідні роз`яснення, вирішено позитивно – 6 звернень, направлено на розгляд за належністю до інших органів – 5, повернуто авторам 6 звернень, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», відмовлено в задоволенні – 1 звернення, не підлягало розгляду 8 звернень.
Зокрема, у травні 2017 року надійшло 38 письмових звернень громадян (37 заяв, 1 скарга), що на 26,7% більше, ніж за відповідний період 2016 року.
Основні питання, які порушено у письмових зверненнях у травні 2017 року – проведення контрольно-перевірочної роботи (12 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (8 звернень), адміністрування загальнодержавних податків і зборів (6 звернень), реєстрація та облік платників (3 звернення).
Протягом січня-травня п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів проведено 29 прийомів громадян, у тому числі 14 виїзних (48,3% від їх загальної кількості).
У травні п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено один прийом громадян, на якому громадянином порушувалось питання щодо внесення змін до реєстраційних даних.