Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян в органах ДФС Донецької області у травні у 2017 року

, опубліковано 09 червня 2017 о 16:04

До Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів області у січні-травні 2017 року надійшло 218 письмових звернень громадян, що на 38 звернень або 13,5% більше, ніж за відповідний період 2016 року.

З початку року розглянуто 189 письмових звернень, за їх результатами: на 163 звернення надано відповідні роз`яснення, вирішено позитивно – 6 звернень, направлено на розгляд за належністю до інших органів – 5, повернуто авторам 6 звернень, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», відмовлено в задоволенні – 1 звернення, не підлягало розгляду 8 звернень.

Зокрема, у травні 2017 року надійшло 38 письмових звернень громадян (37 заяв, 1 скарга), що на 26,7% більше, ніж за відповідний період 2016 року.

Основні питання, які порушено у письмових зверненнях у травні 2017 року – проведення контрольно-перевірочної роботи (12 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (8 звернень), адміністрування загальнодержавних податків і зборів (6 звернень), реєстрація та облік платників (3 звернення).

Протягом січня-травня п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів проведено 29 прийомів громадян, у тому числі 14 виїзних (48,3% від їх загальної кількості).

У травні п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено один прийом громадян, на якому громадянином порушувалось питання щодо внесення змін до реєстраційних даних.