До Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів області у січні-квітні 2017 року надійшло 180 письмових звернень громадян, що на 18 звернень або 11,1% більше, ніж за відповідний період 2016 року.
З початку року розглянуто 166 письмових звернень, за їх результатами: на 143 звернення надано відповідні роз`яснення, направлено на розгляд за належністю до інших органів – 5, вирішено позитивно – 5 звернень, не підлягало розгляду 7 звернень, повернуто авторам 6 звернень, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян».
Зокрема, у квітні 2017 року надійшло 55 письмових звернень громадян (53 заяви, 2 скарги), що на 36,8% менше, ніж за відповідний період 2016 року. У складі звернень – 2 неодноразових, по одному дублетному та повторному.
Основні питання, які порушено у письмових зверненнях квітня 2017 року – проведення контрольно-перевірочної роботи (23 звернення), адміністрування загальнодержавних податків (9 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (7 звернень), реєстрація та облік платників (4 звернення), адміністрування місцевих податків (4 звернення).
Протягом січня-квітня п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів проведено 28 прийомів громадян, у тому числі 14 виїзних (50% від їх загальної кількості).
У квітні п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів ДФС області проведено 4 прийоми громадян. На особистих прийомах громадян порушувались питання щодо адміністрування та сплати загальнодержавних податків, місцевих податків, проведення контрольно-перевірочної роботи, реєстрації та обліку платників (по 1 зверненню).