Протягом січня-квітня 2017 року до Донецької митниці ДФС надійшло вісім письмових звернень від громадян, що майже втричі більше, ніж за аналогічний період 2016 року. Всі звернення, класифіковані, як заяви. Скарг та пропозицій, як у звітному періоді, так у відповідному періоді минулого року, не надходило.
У заявах розглядались питання: продовження строку перебування тимчасово ввезеного транспортного засобу на митній території України; надання роз’яснень щодо утримання обов’язкових податків і зборів при виплаті компенсації за час вимушеного прогулу; правомірності знаходження транспортного засобу на митній території України; надання копій документів, що подаються для призначення пенсії.
За звітний період надійшло два електронних звернення, що повернуто авторові, відповідно до ст.5 Закону України «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями.
З початку року до Донецької митниці ДФС надійшло два повторних звернення, що на одне звернення більше ніж за аналогічний період 2016 року. Фактів порушення посадовими особами положень Закону, невирішення порушених у зверненнях питань, або формального підходу до розгляду звернення не виявлено.
Всі заяви розглянуті своєчасно, заявникам надано вичерпні роз’яснення згідно діючого законодавства.
Протягом січня-квітня 2017 року звернень від громадян щодо проведення особистого прийому до Донецької митниці ДФС не надходило.
Громадяни, що відносяться до категорій, які потребують соціального захисту, до Донецької митниці ДФС протягом звітного періоду не звертались.