Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян в органах ДФС Донецької області у грудні 2016 року

, опубліковано 15 лютого 2017 о 15:27

До Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів ДФС області у січні 2017 року надійшло 41 письмове звернення громадян (36 заяв, 5 скарг), що на 20 звернень або 95,2% більше, ніж за відповідний період 2016 року. У звітному місяці надійшло 2 неодноразових звернення та 1 дублетне, повторних звернень не надходило.

Основні питання, які порушено у письмових зверненнях січня 2017 року, – адміністрування загальнодержавних податків (11 звернень), проведення контрольно-перевірочної роботи (9 звернень), податкова звітність (5 звернень), інформування про ухилення від сплати податків та сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (по 3 звернення) та ін. 

У січні 2017 року розглянуто 14 письмових звернень, за їх результатами: на 12 звернень надано відповідні роз`яснення, повернуто авторам 2 звернення, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», із змінами та доповненнями.

Протягом січня п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів ДФС області проведено 5 прийомів громадян, у тому числі 3 виїзних.

На особистих прийомах громадян порушувались питання щодо адміністрування місцевих податків (3 звернення), сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і реєстрації та обліку платників податків (по 1 зверненню). За результатами розгляду усних звернень громадян на 5 надано роз’яснення.