Протягом січня - березня 2014 року до органів Міндоходів Донецької області надійшло 345 письмових звернень громадян, що на 55 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року. У складі письмових звернень 343 заяви та 2 скарги, що на 1 скаргу менше ніж за аналогічний період минулого року.
До податкових інспекцій області надійшло 230 звернень, що складає 66,7% від їх загальної кількості, до обласного апарату – 115 звернень або 33,3%.
З початку поточного року надійшло 2 неодноразових звернення, повторних звернень не надходило.
У складі звернень - 17 колективних від 164 громадян, які інформували про ухилення від оподаткування, порушували питання контрольно-перевірочної роботи тощо.
Найбільш актуальними у письмових зверненнях були питання щодо контрольно-перевірочної роботи (114 звернень або 33%), єдиного соціального внеску (58 звернень або 16,8%), ухилення від оподаткування (49 звернень або 14,2%).
Результати розгляду звернень свідчать, що на 234 звернення надано відповідні роз`яснення, 30 – вирішено позитивно, 18 – направлено на розгляд за належністю до інших органів, по 4 зверненням заявникам відмовлено в задоволенні їх вимог, 1 звернення не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” (анонімне). Фактів ненадання відповідей на звернення не зафіксовано, відповіді надані без порушення терміну.
Протягом І кварталу 2014 року посадовими особами органів Міндоходів області проведено 257 прийомів громадян, у тому числі – 87 виїзних прийомів, що становить майже 34% від загальної кількості усних звернень.
У порівнянні з аналогічним періодом 2013 року кількість усних прийомів зменшилась на 47 або на 15,5%.
Найбільше на особистих прийомах громадян цікавили питання щодо загальнодержавних податків (101 або 39,3%), місцевих податків (36 або 14%), єдиного соціального внеску (31 або 12,1%), працевлаштування до органів Міндоходів (25 або 9,7%).
За результатами розгляду усних звернень посадовими особами органів Міндоходів області надано 240 роз’яснень, 17 – вирішено позитивно.
Результати роботи з розгляду звернень громадян за січень – березень п. р. свідчать про те, що органи Міндоходів області постійно працюють задля вирішення нагальних питань, що порушуються платниками податків у зверненнях та забезпечення законності.
Відділ обслуговування платників податків
ГУ Міндоходів у Донецькій області