Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Якісна робота зі зверненнями громадян – показник забезпечення законності

, опубліковано 22 квітня 2014 о 10:59

Протягом січня-березня   2014 року  до Східної митниці Міндоходів  надійшло 10 письмових звернень від  громадян: 7 заяв, 3 скарги,  пропозицій не надходило. Порівняно з минулим роком кількість звернень не змінилась.

Обставини, викладені у одній із  скарг, не входять до компетенції митниці, у другій,  на думку заявника,  на неправомірні дії співробітника митниці,  ще одна скарга стосувалась питання скасування постанови про накладання адміністративного стягнення за порушення митних правил. На всі скарги надано вичерпні роз`яснення у встановлений законодавством строк.

У заявах громадяни просили роз`яснити порядок оформлення транспортного засобу при тимчасовому ввезенні та для постійного користування на митній території України, надати довідку про заробітну плату та окреслити перелік посадових обов`язків за посадою колишніх співробітників митниці,  прийняти до виконання копію ухвали ВАСУ, надати роз`яснення щодо порядку митного оформлення речей при переїзді на ПМП.  Також надійшло дві заяви, в яких порушенні питання не відносяться до повноважень митниці (ст.7 ЗУ «Про звернення громадян»).

Всі заяви розглянуті своєчасно.

Колективних, повторних, неодноразових звернень громадян протягом  звітного періоду до Східної митниці Міндоходів не надходило.