Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У травні 2021 року до Головного управління ДПС у Донецькій області надійшло на розгляд 14 запитів на отримання публічної інформації

, опубліковано 11 червня 2021 о 13:29

Упродовж травня 2021 року до Головного управління ДПС у Донецькій області (далі – ГУ ДПС) надійшло 14 запитів на отримання публічної інформації, що на 5 запитів менше, ніж у квітні поточного року (19).

Проведений аналіз статусу запитувачів засвідчив, що протягом звітного місяця від фізичних осіб надійшло 10 запитів, що на шість запитів більше, ніж від  запитувачів-юридичних осіб (4).

У травні 11 запитів на інформацію до ГУ ДПС надійшло поштою. Три запитувача при надсиланні запитів до органу ДПС скористались засобами електронного зв’язку. 

За результатами розгляду задоволено 8 запитів на отримання публічної інформації, відмовлено в задоволенні 5 запитів з підстав, визначених у статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації». Один запит перенаправлено до іншого розпорядника інформації.

Протягом звітного періоду запитувачів цікавила інформація щодо системи оподаткування,  реквізитів для сплати податків та зборів, персонального складу комісії ГУ ДПС з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних комісії контролюючого органу регіонального рівня. Також запитувачів цікавили питання  щодо наявності заборгованості з податків і зборів, перереєстрації підприємства, списання боргу (недоїмки) з єдиного внеску та ін.

 

Нагадуємо, що запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам Закону та обов’язково містити такі реквізити: прізвище, власне ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку (якщо такий є); загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит на інформацію, якщо запитувачу це відомо; підпис і дату за умови подання письмового запиту на інформацію.

Запит на отримання публічної інформації може бути подано особисто або направлено на поштову адресу: 87515, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59 з приміткою на конверті «Публічна інформація»). Консультації фахівців щодо оформлення запиту можливо отримати в усній формі за телефоном (0629)47-00-37.  

Але у зв’язку з розповсюдженням коронавірусу COVID-19 на території держави ГУ ДПС звертається до запитувачів з проханням за можливості зменшити надходження паперових документів та використовувати засоби електронного зв’язку, наприклад, спеціально визначену для цього електронну адресу – dn.publicinfo@tax.gov.ua.

Також запитувачі мають можливість надсилати запити на отримання публічної інформації до ГУ ДПС за допомогою приватної частини сервісу ДПС «Електронний кабінет» (меню «Листування з ДПС») з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. Звертаємо увагу, що запит необхідно надсилати у форматі pdf (обмеження 2 МБ).