Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У квітні 2021 року до Головного управління ДПС у Донецькій області надійшло на розгляд 19 запитів на публічну інформацію

, опубліковано 14 травня 2021 о 11:26

У квітні 2021 року до Головного управління ДПС у Донецькій області (далі – ГУ ДПС) надійшло на розгляд 19 запитів на отримання публічної інформації, що на 4 запити або 26,7% більше, ніж у березні поточного року (15).

           Проведений аналіз статусу запитувачів засвідчив, що протягом звітного місяця від фізичних осіб надійшло 10 запитів, що на один запит більше, ніж від  юридичних осіб (9 запитів).

            Так, запитувачі звертались з проханням надати інформації про наявність рахунків в банківських установах, зареєстрованих прав на об'єкти інтелектуальної та промислової власності, суму та підстави виникнення боргу з податків та зборів, розмір заробітної плати,  кількість зареєстрованих суб'єктів господарювання. Водночас запитувачі цікавились копіями документів, які перебувають в розпорядженні ГУ ДПС, зокрема розпорядчими документами з кадрових питань (про призначення, звільнення тощо), сумами та розрахунками вихідної допомоги колишнім працівникам контролюючого органу, сумами компенсації за невикористані дні відпустки, витягами з протоколів засідань комісії ГУ ДПС з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та ін.

За результатами розгляду задоволено 17 запитів на отримання публічної інформації, відмовлено в задоволенні двох запитів з підстав, визначених у статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон).

            

 

Нагадуємо, що запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам Закону та обов’язково містити такі реквізити: прізвище, власне ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку (якщо такий є); загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит на інформацію, якщо запитувачу це відомо; підпис і дату за умови подання письмового запиту на інформацію.

Запит на отримання публічної інформації може бути подано особисто або направлено на поштову адресу: 87515, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59 з приміткою на конверті «Публічна інформація»). За телефоном (0629) 47-00-37 можливо отримати в усній формі консультації фахівців щодо оформлення запиту.

Але у зв’язку з розповсюдженням коронавірусу COVID-19 на території держави ГУ ДПС звертається до запитувачів з проханням за можливості зменшити надходження паперових документів та використовувати засоби електронного зв’язку, наприклад, спеціально визначену для цього електронну адресу – dn.publicinfo@tax.gov.ua.

Також запитувачі мають можливість надсилати запити на отримання публічної інформації до ГУ ДПС за допомогою приватної частини сервісу ДПС «Електронний кабінет» (меню «Листування з ДПС») з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДПС. Звертаємо увагу, що запит необхідно надсилати у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

         Шановні запитувачі публічної інформації, будьте свідомими та зайвий раз не наражайте на небезпеку себе та оточуючих! Використовуйте зручні та безпечні способи комунікації з Головним управлінням ДПС у Донецькій області!