Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Актуальні питання щодо отримання адміністративної послуги по ПДВ під час «гарячої лінії» в Олександрівській ДПІ

опубліковано 16 жовтня 2024 о 16:33

Нещодавно в  Олександрівській державній податковій інспекції Головного управління  ДПС у Донецькій області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з актуальних питань щодо отримання адміністративної послуги по податку на додану вартість. На запитання додзвонювачів відповідав старший державний інспектор інспеції Вячеслав Громоклицький.

Під час «гарячої лінії» платників цікавили різні питання, що стосуються отримання послуги по ПДВ. Пропонуємо найактуальніші з поставлених запитань.

  1. Який перелік документів необхідний для отримання адміністративної послуги по ПДВ?

Для того, щоб отримати витяг з реєстру платників податку на додану вартість необхідно заповнити запит за формою № 1-ЗВР згідно з додатком 8 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 №1130, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за №1456/26233.

  1. Який порядок та спосіб подання документів для отримання витягу по ПДВ?

Запит подається до контролюючого органу за основним місцем обліку платника в один із таких способів:

1)        безпосередньо до контролюючого органу особисто платником податку на додану вартість або представником платника;

2)        поштою;

3)        засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет», вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua  або інформаційно-комунікаційної системи «Єдине вікно подання електронної звітності».

  1. Яка вартість та строк надання послуги?

Послуга безоплатна. Термін надання послуги  - 2 робочі дні.

  1. Які способи отримання послуги?

Послугу можна отримати поштою або безпосередньо в контролюючому органі, до якого подану запит, у разі зазначення такого способу отримання у запиті, а також на адресу електронної пошти платника податку на додану вартість, з якої надійшов запит в електронному вигляді.

 

В ході телефонної розмови платники податків, які зателефонували на «гарячу лінію», отримали відповіді на всі запитання, які їх цікавили.