Східна ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій області активно проводить інформаційні заходи для платників податків Донеччини. Начальником Східної ДПІ проведено черговий сеанс телефонної «гарячої лінії» на тему: «Електронні сервіси у мобільному застосунку «Моя податкова».
Під час «гарячої лінії» додзоволнювачі ставили багато запитань, на які надано розгорнуті відповіді. Також, при спілкуванні акцентовано увагу платників на основних аспектах Національної стратегії доходів до 2030 року та заходів ДПС із її впровадження (на період 2024 – 2025 роки). Однією з основних цілей Національної стратегії доходів України є діджиталізація податкової служби та розвиток електронних сервісів для платників, удосконалення податкового адміністрування. підвищення рівня добровільної сплати податків та податкової культури в суспільстві.
При відповідях на запитання упродовж телефонного зв’язку фахівець зосередила, що податкова служба надає можливість платникам податків і громадянам дистанційно формувати та подавати звітність, отримувати необхідну інформацію, довідки, консультації, виконувати податкові зобов’язання.
Фахівець нагадала та роз’яснила про безкоштовний мобільний застосунок «Моя податкова» від Державної податкової служби України. Застосунок «Моя податкова» можна завантажити на телефони як на платформі Android, так і iOS.
«Моя податкова» - простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби. Завдяки цьому застосунку ви зможете легко та швидко отримувати необхідну інформацію, подавати заяви та декларації, сплачувати податки.
Зокрема, під час заходу надходили питання щодо можливостей мобільного застосунку.
Основні можливості «Моя податкова»:
- Інформація про реєстрацію та проживання: перевірка інформації про вашу адресу реєстрації та фактичне місце проживання.
- Об’єкти оподаткування: отримання інформації про об’єкти, які підлягають оподаткуванню.
- Інформація про доходи: надсилання запиту та отримання відомостей про суми виплачених доходів.
- Податкові документи: подання Податкової декларації про майновий стан і доходи.
- Інформація про зобов’язання та розрахунки з бюджетом: отримання інформації про обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання (ППР), отримання деталей про стан розрахунків з бюджетом.
- Зручність оплати податків: сплата податків за допомогою платіжних систем, що забезпечують безпеку та зручність.
- Пошук та перевірка інформації: швидкий пошук фіскального чека для перевірки платіжних операцій, пошук марки акцизного податку для перевірки легальності товарів.
- Отримання інформації з реєстрів: платників ПДВ; страхувальників; платників єдиного податку.
У продовж сеансу надані відповіді та роз’яснення щодо сервісів Надсилайте листи та звернення до контролюючого органу через мобільний застосунок.
Додзвонювачів цікавило питання щодо можливості листування з податковою.
Отже, у розділі «Послуги» доступна можливість надіслати лист до контролюючого органу. При цьому треба обрати послугу «Надіслати лист до ДПС».
Нагадала, що у мобільному застосунку «Моя податкова» доступні такі сервіси для ФОП:
- Мій ФОП у розділі «Мої дані» застосунку: інформація про реєстрацію ФОП та обрання спрощеної системи оподаткування;
- подання податкових декларацій платника єдиного податку: для ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування 1-3 груп, у розділі «Послуги»;
- сплата податків: доступна у «Стані розрахунків з бюджетом» розділу «Послуги».
Всі додзвонювачі отримали вичерпні відповіді та роз’яснення на запитання, які їх цікавили.
Також, за отриманням усних консультації з питань застосування податкового законодавства, законодавства з питань сплати ЄСВ, допомоги у користуванні сервісами Електронного кабінету платника та застосунку «Моя податкова» щодо отримання адміністративних послуг, подання податкової звітності до органів ДПС, сплати податків та отримання інших сервісів можна звернутись до працівника Східної ДПІ за телефоном
+ 38 (032) 297-30-47