Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Використання сервісів ДПС та подання податкової звітності через «Електронний кабінет»

опубліковано 12 червня 2024 о 13:34

Нещодавно у Слов’янській ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Використання сервісів ДПС та подання податкової звітності через «Електронний кабінет». На запитання платників податків відповідала головний державний інспектор Галина Ткачова. 

Під час «гарячої лінії» посадовець проінформувала платників про діючі електронні сервіси ДПС України, зокрема «Електронний кабінет». Вона розповіла, що Електронний кабінет є найбільшим популярним, захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом ДПС та максимально спрощує взаємодію платників з представниками податкової служби. За допомогою цього сервісу платники мають можливість дистанційної роботи  в режимі онлайн, зокрема подати та переглянути подану звітність, перевірити стан розрахунків з бюджетом, зареєструвати програмний РРО, отримати довідку про доходи та отримати податкове повідомлення-рішення про сплату майнових податків тощо.  

Спілкуючись з платниками, податківець роз’яснила, як за допомогою приватної частини Електронного кабінету подати податкову звітність в електронному вигляді, автоматично перевірити заповнену звітність на наявність арифметичних помилок, та зазначила про можливість сплачувати податки та збори через Електронний кабінет.  

Також Галина Ткачова проінформувала, що платники податків в Електронному кабінеті можуть отримати Витяг щодо стану розрахунків, починаючи з 2013 року за кожний рік окремо та в розрізі податків, зборів, платежів, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.  

Звернула увагу, що розроблено окремий функціонал для платників, які мають податковий борг на день подання Запиту про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС (далі – Запит) стосовно розрахунку пені, яка буде нарахована у разі погашення такого боргу поточною датою. Якщо платник податків у такому Запиті, який подається через Електронний кабінет, зазначає позначку про необхідність підпису витягу щодо стану розрахунків, то на такий документ накладається кваліфікований електронний підпис керівника підрозділу економічного аналізу територіального органу ДПС за основним місцем обліку такого платника. Якщо автоматично сформований витяг щодо стану розрахунків містить платежі, які обслуговуються не одним територіальним органом ДПС (за основним/неосновним місцем обліку платника), то забезпечується накладання кваліфікованих електронних підписів керівниками підрозділів.  

Під час сеансу телефонного зв’язку   «гаряча лінія» платники податків отримали вичерпні відповіді на всі питання. 

Також нагадуємо, що за отриманням адміністративних послуг, консультацій та практичної допомоги з питань роботи електронних сервісів від ДПС платники податків можуть звернутися до фахівців ЦОП Слов’янської ДПІ за адресою: м. Слов’янськ, площа Соборна, 3, а також за телефонами: 

(06262)2-31-89, (0626)62-13-37, (06262)2-43-97, +38(095)501-33-54. 

Крім того, платники податків мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС (0800501007) щоб здійснити попередній запис до ЦОП, та визначити зручні дату і час візиту.