Податкова служба сьогодні тримає вектор на поліпшення якості та умов надання послуг платникам і продовжує перетворення на цифровий сервісний орган. Відтепер за рахунок оновлення і модернізації програмно-апаратного комплексу Контакт-центру ДПС запроваджено дистанційний запис для отримання послуг в Центрах обслуговування платників (далі – ЦОП) – електронну чергу.
Створена система керування чергами та потоками в ЦОП сприятиме коректному розподілу осіб, які звертаються в ЦОП, та запобігатиме їх скупченню.
Платники податків мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС за телефоном гарячої лінії 0-800-501-007 або звернувшись до чату Контакт-центру Податкової у месенджерах: Viber (viber://pa?chatURI=dpscontactcenter) чи Telegram (https://t.me/DPS_ContactCenter_bot?start).
За допомогою електронної черги платники податків можуть здійснити попередній запис до ЦОП, обрати необхідну адміністративну послугу з 19 можливих та визначити зручні дату і час візиту, не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі.
При цьому ДПС запроваджено заходи для зворотного зв’язку з платниками після відвідування ними ЦОП (у тому числі, тих, які скористались інтерактивною чергою ДПС), зокрема, проводиться опитування клієнтів щодо якості наданої послуги електронної черги для подальшого врахування в роботі та покращення рівня обслуговування.
Сервіс електронна черга створено задля комфорту платників податків!