Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Платники Донеччини в минулому році отримали понад 168 тис. адмінпослуг

, опубліковано 12 січня 2022 о 13:50

Для платників податків на території Донецької області функціонує 21 центр обслуговування платників (далі ЦОП), в яких надаються адміністративні послуги, приймається звітність та звернення від платників, надаються усні консультації.

В минулому році суб’єкти звернень мали можливість отримати вже 77 адміністративних послуг проти 40 адмінпослуг у 2020 році.

З початку 2021 року Головним управлінням ДПС у Донецькій області за зверненнями платників податків надано 168,4 тис. адміністративних послуг. При цьому із року в рік все більше платників Донеччини обирають спілкування з податковою службою засобами телекомунікаційного зв’язку. Так, у минулому році засобами електронного зв’язку з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» надано адміністративних послуг в електронному вигляді на 14,4% більше, ніж за 2020 рік.

Найпоширеніша адміністративна послуга у 2021 році – це видача карток платника податків про реєстраційний номер облікової картки в Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків. За 12 місяців минулого року надано  72 тис. таких послуг. Їх частка становить понад 43% від усіх адміністративних послуг.

На період дії карантину рекомендуємо платникам податків здійснювати візит до ЦОП Донецької області за попереднім записом на конкретну годину прийому. З телефонами, за якими здійснюється попередній запис у ЦОП, можна ознайомитись на субсайті Головного управління ДПС у Донецькій області за посиланням https://dn.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/219448.html у банері ЦОП, натиснувши (завантажити).

 

 

Нагадаємо, що безкоштовним сервісом Державної податкової служби «Електронний кабінет» (http://cabinet.tax.gov.ua) можна скористатись цілодобово, як з персональних комп’ютерів, так і зі смартпристроїв.

Крім того, зручне спілкування з податковою службою через Електронний кабінет виключає особистий контакт та запобігає поширенню небезпечного COVID-19.

Доступ до приватної частини Електронного кабінету – після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації «Дія» - id.gov.ua (MobileID та BankID).

Податкова служба впевнено крокує шляхом загальної діджиталізації податкових сервісів, тому запрошуємо усіх платників податків приєднатися до зручностей онлайн послуг та відчути переваги дистанційної форми взаємодії з органами ДПС.

 

 

 

Підписатися на Facebook 

fb.com/TaxUkraine

www.facebook.com/tax.donetsk

Підписатися на Telegram-канал

t.me/tax_gov_ua

Підписатися на YouTube

youtube.com/TaxUkraine

youtube.com/c/ДПСуДонецькійобласті

 

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX» t.me/infoTAXbot