Для платників податків на території Донецької області функціонує 21 центр обслуговування платників (далі ЦОП), в яких надаються адміністративні послуги, приймається звітність та звернення від платників, надаються усні консультації.
В минулому році суб’єкти звернень мали можливість отримати вже 77 адміністративних послуг проти 40 адмінпослуг у 2020 році.
З початку 2021 року Головним управлінням ДПС у Донецькій області за зверненнями платників податків надано 168,4 тис. адміністративних послуг. При цьому із року в рік все більше платників Донеччини обирають спілкування з податковою службою засобами телекомунікаційного зв’язку. Так, у минулому році засобами електронного зв’язку з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» надано адміністративних послуг в електронному вигляді на 14,4% більше, ніж за 2020 рік.
Найпоширеніша адміністративна послуга у 2021 році – це видача карток платника податків про реєстраційний номер облікової картки в Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків. За 12 місяців минулого року надано 72 тис. таких послуг. Їх частка становить понад 43% від усіх адміністративних послуг.
На період дії карантину рекомендуємо платникам податків здійснювати візит до ЦОП Донецької області за попереднім записом на конкретну годину прийому. З телефонами, за якими здійснюється попередній запис у ЦОП, можна ознайомитись на субсайті Головного управління ДПС у Донецькій області за посиланням https://dn.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/219448.html у банері ЦОП, натиснувши (завантажити).
Нагадаємо, що безкоштовним сервісом Державної податкової служби «Електронний кабінет» (http://cabinet.tax.gov.ua) можна скористатись цілодобово, як з персональних комп’ютерів, так і зі смартпристроїв.
Крім того, зручне спілкування з податковою службою через Електронний кабінет виключає особистий контакт та запобігає поширенню небезпечного COVID-19.
Доступ до приватної частини Електронного кабінету – після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації «Дія» - id.gov.ua (MobileID та BankID).
Податкова служба впевнено крокує шляхом загальної діджиталізації податкових сервісів, тому запрошуємо усіх платників податків приєднатися до зручностей онлайн послуг та відчути переваги дистанційної форми взаємодії з органами ДПС.
Підписатися на Facebook
fb.com/TaxUkraine
www.facebook.com/tax.donetsk
Підписатися на Telegram-канал
t.me/tax_gov_ua
Підписатися на YouTube
youtube.com/c/ДПСуДонецькійобласті
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX» t.me/infoTAXbot