Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронні сервіси для громадян від податкової – дистанційний та зручний спосіб отримання послуг!

, опубліковано 02 вересня 2020 о 09:36

Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси в окремий Е-кабінет для громадян, який надає можливість скористатись шістьма сервісами:

  1. В режимі «Загальна інформація про платника» можна переглянути свої реєстраційні дані, об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів). В ньому може міститься повідомлення про обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання.
  2. Режим  «Облікова картка фізичної особи – платника податків (1ДР)» надає можливість створити та подати заяву на реєстрацію особи (в тому числі народженої дитини) в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі - ДРФО).
  3. Режим «Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб (5ДР)» надає можливість створити та подати заяву у разі зміни адреси реєстрації або прізвища, імені та по батькові у Картці платника податків про присвоєний реєстраційний номер.
  4. Режим «Запит про суми виплачених доходів» надає можливість створити,  подати запит  та отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Відомості в електронному вигляді надаються за останні три роки (поквартально).
  5. Режим «Податкова декларація про майновий стан і доходи» надає можливість створити та подати таку декларацію. Для вашої зручності працює сервіс часткового автоматичного заповнення даних декларацій на підставі відомостей про виплачені доходи та утримані податки з ДРФО та відомостей Пенсійного фонду України. Автоматичне заповнення надає можливість уникнути помилок, скоротити час на отриманні відомостей про доходи та потребує лише уважного перегляду практично повністю заповненої декларації перед її поданням.
  6. Режим «Портал Електронних послуг ПФУ» надає можливість автоматичного переходу на офіційний сайт Пенсійного фонду України для перегляду свого пенсійного стажу та сплаченого роботодавцем єдиного соціального внеску.

У відкритій частині Електронного кабінету у режимі «Допомога» розміщено інструкцію для користувачів, а також  телефон служби підтримки 0800501007 (напрямок 0).

Крім того, на сайті ДПС України розміщено  відеоуроки для користувачів сервісу  «Електронний кабінет»  за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya.

Вхід до відкритої частини Електронного кабінету можливий з офіційного сайту ДПС України,  банеру «Електронний кабінет» (https://tax.gov.ua) або за посиланням http://cabinet.taх.gov.ua.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.