Податкова служба Донеччини продовжує забезпечувати відкриту комунікацію з підприємцями, проводячи інформаційно-роз’яснювальні зустрічі, спрямовані на підвищення податкової грамотності та розвиток партнерських відносин між владою і платниками. Навіть у непростих умовах воєнного часу фахівці служби системно організовують заходи, які допомагають отримувати актуальні знання та практичні рекомендації для ведення легальної діяльності.
Днями начальник Краматорської державної податкової інспекції Анжеліка Зуякова, в рамках функціонування комунікаційної податкової платформи, взяла участь в спільному онлайн - заході з Краматорською філією Донецького обласного центру зайнятості для суб’єктів господарської діяльності – роботодавців.
Міністерство економіки України та Державна служба зайнятості надає гранти учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни та членам їх сімей на фінансування та розвиток власної справи. Такий грант – це безповоротна, безпроцентна державна допомога фізичним особам та фізичним особам – підприємцям, які відносяться до вказаних категорій осіб.
Поряд з цим, існує декілька програм грантової підтримки для роботодавців.
Учасниками проведеного заходу стали саме роботодавці, юридичні особи та фізичні особи – підприємці, які мають практичний досвід з використання електронних сервісів ДПС, звітування, перерахування податків, зборів, єдиного соціального внеску. Саме тому зустріч перейшла у формат питання – відповідь щодо отримання певних довідок від податкової, необхідних для отримання гранту, відповідальності за порушення податкового законодавства, новацій податкового законодавства тощо.
Податківці Покровської ДПІ взяли участь в онлайн-заході Добропільсько-Мирноградського управління Покровської філії Донецького обласного центру зайнятості на тему «Бізнес після служби. Можливості для ветеранів онлайн. Оподаткування підприємницької діяльності.» для ветеранів та підприємців-початківців, які прагнуть розпочати свій бізнес.
Під час спілкування учасників зустрічі обговорювали важливі та актуальні теми з питань оподаткування підприємницької діяльності 2025 року, основні критерії, за яких підприємці можуть перебувати на спрощеній або загальній системах оподаткування, які податки та в яких розмірах сплачують в розрізі системи оподаткування та їх груп, способи реєстрації підприємницької діяльності, а також розширення впровадження сучасних технологій в роботу служби.
Впродовж заходу присутнім нагадали про можливість платникам податків без візиту до контролюючого органу формувати та подавати звітність, отримувати необхідну інформацію, довідки, консультації, виконувати податкові зобов’язання тощо. Для зручності та комфорту платників розроблено електронні сервіси, які постійно удосконалюються. Найпопулярнішим електронним сервісом ДПС є Електронний кабінет платника податків (https://cabinet.tax.gov.ua), функціонал якого постійно доповнюється новими можливостями відповідно до потреб користувачів та змін законодавства.
Підбиваючи підсумки, спікери зазначили, що розвиток ветеранського бізнесу в Україні має значний потенціал. Він сприятиме зростанню економіки шляхом створення нових галузей виробництва та задоволення потреб.