Пріоритетними цілями стратегії безбар’єрності є створення умов, які дозволяють кожній людині незалежно від походження, статі, віку, фізичних можливостей та соціальної групи реалізовувати свої права і свободи повною мірою. Податкова служба, як сервісна та сучасна служба, прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб.
Краматорські податківці під час спільного заходу з представниками ГО ГМ «Проліска», ГО БФ «Все буде добре. Україна», ГО «Краматорське об’єднання волонтерів» та Донецької обласної організації Товариства Червоного Хреста розповіли про безбарʼєрність у ДПС і обмінялись досвідом спілкування та обслуговування осіб різних цільових груп – з обмеженими фізичними можливостями, постраждалими від бойових дій, людьми старшого віку, молоддю тощо. Кожна із запрошених громадських організацій систематично допомагає місцевому населенню, яке постраждало від бойових дій – здійснює супровід до послуг адміністративного та соціального характеру, евакуацію з небезпечних районів, транспортне переміщення маломобільних громадян, надає допомогу у відновленні постраждалого житла тощо.
Благодійники першими дізнаються про потреби місцевого населення, тримають «руку на пульсі» життя громад. Податківці, в свою чергу, кваліфіковано та оперативно надають адміністративні послуги, необхідні консультації та роз’яснення з питань податкової тематики та практичні рекомендації з користування електронних сервісів ДПС – електронний кабінет платника, Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс «ЗІР», мобільний застосунок «Моя податкова», платформа «Пульс».
Відкрита комунікація - шлях до більшої довіри, прозорості та ефективності у взаємодії між державою та платниками податків та вдосконалення сервісного обслуговування.