Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про податкові сервіси ДПС, говорили на «гарячій лінії» у Краматорській ДПІ

, опубліковано 19 червня 2025 о 10:00

Про використання електронних сервісів ДПС, які набувають все більшої популярності серед платників податків, днями, говорили в Краматорської державної податкової інспекції  Головного управління ДПС у Донецькій області на черговому сеансі телефонного зв’язку «гаряча лінія», на тему: «Податкові сервіси ДПС на допомогу бізнесу та громадянам».

На запитання платників відповідала завідувач Олександрівського сектору обслуговування платників Краматорської ДПІ Віра Некрасова.

Під час  «гарячої лінії» платників цікавили різні питання, щодо існуючих електронних сервісів ДПС, пропонуємо найактуальніші з поставлених запитань.

 

Питання: Чи можу я замовити податковий номер на дитину онлайн?

Відповідь: Так, звичайно. Для реєстрації дитини в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ДРФО) Ви можете подати Облікову картку фізичної особи – платника податків (1 ДР) та копії документів у розділі «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету. Також зазначений сервіс доступний в мобільному застосункку «Моя податкова» у розділі «Послуги».

Правила, порядок та строки розгляду контролюючими органами документів, поданих в електронній формі, є такими самими, як і для документів, поданих у паперовій формі.

 

Питання. Які послуги можна отримати через Електронний кабінет у приватній частині?

Відповідь.  Приватна частина Електронного кабінету платнику надає змогу: 

- відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню «Листування з ДПС»); 

- доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню «Облікові дані»), даних інтегрованих карток (меню «Стан розрахунків з бюджетом»), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню «Вхідні/вихідні документи»); 

- переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню «Стан розрахунків з бюджетом»); 

- отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання; 

- отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи; 

- надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів; 

- створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; 

- скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію. 

 

Питання: Як фізичній особі направити запит для отримання довідки про доходи?

Відповідь: Для отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді необхідно:

Крок 1. Увійти до Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.

Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн. Запит формується фізичними особами – платниками податків з використанням КЕП фізичної особи, отриманого у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Крок 2. Обрати меню «ЕК для громадян», розділ «Запит про суми виплачених доходів» та натиснути кнопку «Створити».

Крок 3. Зазначити період за який необхідна інформація, та натиснути кнопку «Зберегти».

 Крок 4. Потім натиснути кнопку «Підписати» та підписати Запит за допомогою КЕП. Після чого Запит буде відправлено автоматично.

Відповідь на Запит у електронному вигляді можна переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи».

 

Питання: Чи мають можливість платники податків сплатити податки та збори через Електронний кабінет?

Відповідь. Так. Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету надає можливість фізичним особам після ідентифікації за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти або за допомогою QR-коду. Для юридичних осіб можливість сплати податків, зборів та платежів через Електронний кабінет не реалізована.

З інформацією щодо сплати податків, зборів, платежів фізичними особами можна ознайомитись в меню «Стан розрахунків з бюджетом» розділу «Допомога» Електронного кабінету.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Шановні платники! З’явились питання щодо отримання  адміністративних послуг або використання електронних сервісів від ДПС – звертайтесь до Центрів обслуговування платників:

·         Краматорськ: бульвар Машинобудівників, 22

·         Слов’янськ: площа Соборна, 3

·         Олександрівка: площа Незалежності, 3

Телефони для довідок:

·         +38(66)841-45-80, +38(095)501-33-54

·         (06262)2-31-89, (06262)2-43-97

·         +38(06269)2-12-54, +38(095)058-04-89.

Контакт-центр ДПС: 0800501007,  крім того, за зазначеним номером платники податків мають можливість звернутись для здійснення попереднього запису до Центру обслуговування платників, та визначити зручні дату і час візиту.