Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

В Покровській ДПІ проведено тренінг з питань застосування ПРРО

, опубліковано 09 квітня 2024 о 14:37

Працівники Покровської ДПІ ГУ ДПС у Донецькій області в приміщенні Центру обслуговування платників продовжують надавати практичну допомогу підприємцям в питаннях застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій.

Обов’язок використання РРО з 01.01.2022 року для практично всіх категорій підприємців спонукав їх постати перед вибором: який обрати РРО, класичний чи програмний? Яка різниця між РРО та ПРРО? Що потрібно знати про ПРРО і як ним користуватись – розбирались підприємці і головна державна інспекторка Покровської ДПІ Людмила Олійник.

В ході бесіди підприємцям було наголошено, що ДПС було розроблено і успішно застосовується безкоштовне програмне забезпечення - ПРРО, який працює у вигляді комп'ютерної програми або мобільного додатка, що встановлюється на будь-який зручний девайс. Спочатку це було звичайне ПЗ яке встановлювалось лише на WINDOWS чи ANDROID. Нещодавно податковою створена і запрацювала  вебверсія програмного РРО, яка встановлюється на будь який пристрій, в який можна входити з будь якої точки світу, абсолютно віддалено і це дуже зручно. Інтерфейс досить зручний, лаконічний, не має нічого зайвого. Саме веб версія від податкової  безкоштовна та найбільш зручна, створена переважно для мікро та малого бізнесу, який працює у сфері торгівлі та надання послуг і є хорошим конкурентом для приватних розробників  ПРРО.

Крім того учасникам тренінгу було роз’яснено можливості ПРРО від ДПС, а саме:

- створення та реєстрація фіскальних чеків;

- легке додавання товарів та послуг у фіскальний чек;

- друк та відправка фіскальних чеків покупцям на пошту або у месенджери;

- відкриття/закриття зміни;

- службове внесення/службова видача;

- ведення довідників номенклатури;

- експорт/імпорт довідників номенклатури;

- продаж товарів/послуг, відсутніх в довіднику номенклатури;

- використання сканера штрих-кодів;

- використання різних форм розрахунку (готівкова/безготівкова/комбінована (і готівка, і картка));

- просте оформлення знижки на окремий товар або всю суму чека;

- оформлення повернення товарів та чеків повернення;

- формування та перегляд X-звіту;

- формування та перегляд Z-звіту;

- автоматичне або ручне закриття зміни та відправка Z-звіту.

Резюмуючи, Людмила Олійник зауважила підприємцям, що зручні сервіси у мобільному – це нагальна потреба під час дії воєнного стану в країні.

Сучасні та зручні застосунки від ДПС допоможуть дотримуватися вимог податкового законодавства, не обтяжуючи бізнес додатковими витратами, і захистять покупців від втрати чеків.