Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Витяг про стан розрахунків з бюджетом та інформація про відсутність або наявність боргу у електронних сервісах ДПС

, опубліковано 28 лютого 2024 о 16:04

У період дії воєнного часу для забезпечення безпеки громадян фахівці Дружківської державної податкової інспекції Головного управління у Донецькій області пропанують суб’єктам господарювання, а також громадянам максимально використовувати електронні сервіси ДПС та «Електронний кабінет платників податків».

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua , а також через офіційний вебпортал ДПС.

Після входу до приватної частити Електронного кабінету переглянути інформацію про відсутність або наявність заборгованості можна в режимі «Стан розрахунків з бюджетом», який надає доступ до особових рахунків користувача зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки платника).

Для отримання Витягу щодо стану розрахунків з бюджетом платнику у режімі «Заяви, запити для отримання інформації» необхідно направити Запит (F/J1300203), який заповнюється системою автоматично (окрім періоду, який платник заповнює самостійно згідно періоду за котрий має намір отримати витяг), а після його підписання електронним ключем направляється до контролюючого органу.

Відповідь на Запит платнику податків надсилається через Електронний кабінет у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400203».

Мобільний застосунок «Моя податкова» є аналогом «Електронного кабінету платника податків» і надає можливість отримувати електронні сервіси податкової служби та сплачувати податки за допомогою мобільних пристроїв.

Застосунок містить дані про платника, дає можливість дізнатися про наявність податкових боргів, а також за його допомогою можна подати декларацію про майновий стан і доходи. Для ідентифікації можна використовувати файловий ключ або «хмарний підпис».

Наголошуємо, що саме електронна взаємодія платників податків та податкової служби  стала особливо актуальною у період дії воєнного стану, і дозволила цілодобово надавати необхідну інформацію платникам та  гарантувала зворотній зв’язок з податківцями 24/7.