Мирноградська ДПІ інформує платників податків, що для надсилання листів (запитів, звернень тощо) в електронному вигляді до контролюючого органу платник може скористатися меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua).
При формуванні листа (запиту, звернення тощо) обрати:
- регіон, в якому знаходиться контролюючий орган,
- контролюючий орган,
- тип документа,
- тематику звернення,
- заповнити короткий зміст листа,
- завантажити лист (файл у форматі pdf до 5 МБ),
- зберегти, підписати та надіслати сформований лист.
Інформація щодо отримання та реєстрації листів у контролюючому органі міститься в режимі «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи», інформація щодо відправлених листів – у режимі «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
Також звертаємо увагу, що платник податків має право самостійно обирати спосіб взаємодії з контролюючим органом в електронній формі через Електронний кабінет. Для цього необхідно подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет за встановленою формою:
- для фізичних осіб - F1391602
- для юридичних осіб - J1391602
Форми Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет та Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 зі змінами.