Мирноградська ДПІ інформує платників податків, що для надсилання листів (запитів, звернень тощо) в електронному вигляді до контролюючого органу платник може скористатися меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua).
При формуванні листа (запиту, звернення тощо) обрати:
Інформація щодо отримання та реєстрації листів у контролюючому органі міститься в режимі «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи», інформація щодо відправлених листів – у режимі «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
Також звертаємо увагу, що платник податків має право самостійно обирати спосіб взаємодії з контролюючим органом в електронній формі через Електронний кабінет. Для цього необхідно подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет за встановленою формою:
Форми Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет та Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 зі змінами.