Сучасна податкова служба – це транспарентна та технологічна податкова служба, яка надає якісні та зручні послуги платникам податків. Одним з напрямків роз’яснювальної роботи є систематичне проведення краматорськими податківцями сеансів телефонного зв'язку "гаряча лінія". Чергова "гаряча лінія" була присвячена питанням до порядку застосування РРО та ПРРО, електронним сервісам ДПС».
Відповіді на деякі запитання наступні.
Як заповнюється графа 3 «Ідентифікатор ключа суб’єкта» Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого відкритого ключа, які застосовуються в ПРРО, якщо використовується кваліфікований електронний підпис на захищеному носії?
В Повідомленні про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (форми J/F139801) вказується значення, яке обирається із параметрів сертифіката безпеки, що складається з набору цифр та букв латинського алфавіту.
Інструкція шодо заповнення графи 3 «Ідентифікатор ключа суб’єкта» Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (для повідомлень щодо сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО) розмішена на офіційному вебпорталі ДПС tax.gov.ua на банері «Програмні РРО»/«Форми ПРРО»/«Інструкції щодо заповнення форм»/Інструкції щодо заповнення форм.
Як заповнити графу «реєстраційний номер екземпляру» реєстраційної заяви за ф. № 1-КОРО?
З метою заповнення розд. 3 заяви про реєстрацію книги обліку розрахункових операцій та/або розрахункової книжки за формою № 1-КОРО, суб’єкт господарювання може отримати інформацію щодо присвоєного реєстраційного номера екземпляру реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО), що включений до Реєстру екземплярів РРО, скориставшись засобами Електронного кабінету за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/registers/rro-instance).
Пошук зазначеного реквізиту здійснюється відповідно до введених параметрів «серійний номер» та/або «Код моделі» для РРО, на який реєструється книга обліку розрахункових операцій.
Який алгоритм реєстрації електронної каси і касирів через Електронний кабінет?
З алгоритмом реєстрації каси і касирів, уповноважених здійснювати операції з касами на відповідному об’єкті, можна ознайомитись в меню «Програмний РРО» у вкладці «Документи Електронний кабінет» розділу «Допомога» інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/help/cashregs.html.
Який порядок розрахунків та ведення КОРО у разі відключення електроенергії?
У разі відключення електроенергії розрахункові операції проводяться з використанням книги обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) та розрахункової книжки (далі – РК), а після відновлення постачання електроенергії необхідно провести через реєстратор розрахункових операцій (далі – РРО) суми розрахунків за час роботи з використанням РК, а також відповідно до контрольної стрічки (у випадку обнулення оперативної пам’яті) – за час роботи, коли було відключення електроенергії, окремо за кожною ставкою податку на додану вартість, акцизного податку або іншого податку (збору), після чого слід виконати Z-звіт. За потреби виконується операція «службове внесення» на суму готівки, що зберігається на місці проведення розрахунків.
Яким чином можна виправити помилково проведену через РРО операцію «службове внесення» у т.ч. якщо СГ не виправив таку помилку протягом робочого дня?
Виправити помилково проведену через реєстратор розрахункових операцій (далі – РРО) операцію «службове внесення» суб’єкт господарювання може до закінчення робочого дня шляхом реєстрації від’ємної суми розрахунку або за допомогою операції «службова видача».
Чинним законодавством не передбачено механізму виправлення помилково проведеної через РРО операції «службове внесення» на наступний день. У цьому випадку складається акт під час скасування помилково проведеної через РРО суми розрахунку або помилково вибраної форми оплати (готівка, картка, кредит тощо). В акті зазначаються дані про помилкову суму та реквізити розрахункового документа.
Акти про видачу коштів та акти про скасування помилково проведеної через РРО суми розрахунку, помилкової форми оплати передаються до бухгалтерії суб’єкта господарювання (у разі відсутності - акти підклеюються до останньої сторінки відповідної книги обліку розрахункових операцій) і зберігаються протягом трьох років.
Краматорські податківці нагадують, що, не чекаючи чергових сеансів телефонного зв’язку, кожен має можливість отримати практичну допомогу з питань податкової тематики та електронного заповнення звітності за телефонами модератора Центру обслуговування платників: (06264)54293, (06264)59586. Адже, основна задача краматорських податківців — це надання вчасної консультаційної допомоги всім платникам податків.