Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як отримати електронні довірчі послуги у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС?

, опубліковано 22 вересня 2021 о 10:45

Олександрівська ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій області нагадує, що згідно з пунктом 41 статті 49 Податкового кодексу України кваліфікований надавач електронних довірчих послуг центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, безоплатно надає платникам податків кваліфіковані електронні довірчі послуги.

На період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусу COVID-19 на території України для отримання у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби України (далі – Надавач) електронних довірчих послуг (далі–ЕДП) необхідно:

1. Здійснити попередній запис до представництва Надавача (режим роботи та засоби зв’язку опубліковані на офіційному інформаційному ресурсі Надавача у розділі «Контакти».

Звертаємо увагу, що попередній запис здійснюється протягом дня на наступний робочий день (рекомендований час попереднього запису з 8 год. 15 хв. до 9 год. 00 хв.);

2. Підготувати необхідний перелік реєстраційних документів для отримання ЕДП, з яким можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» офіційного інформаційного ресурсу Надавача (https://acskidd.gov.ua/etrusted-services), обравши відповідну категорію;

3. Прийти до представництва Надавача на зазначений час з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів.

Також у листопаді 2018 року був запроваджений сервіс повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом, який значно спростив процедуру отримання електронних довірчих послуг.

Даний сервіс дозволяє отримувати електронні довірчі послуги онлайн, тобто без відвідування відокремлених пунктів реєстрації користувачів, заповнення реєстраційних карток, підготовки інших паперових документів, що дозволяє з економити власний час та кошти.

Дистанційно сформувати нові сертифікати можуть користувачі, які мають:

-                     чинні сертифікати ( наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилось декілька днів);

-                     незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

-                     особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Більш детально з особливостями роботи даного сервісу, можливо ознайомитись у розділі «Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом» на сайті ДПС  у розділі «Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг».