Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Семінар у м.Волноваха: «Електронний кабінет платника для фізичних осіб»

, опубліковано 22 липня 2021 о 09:23

Волноваською державною податковою інспекцією Головного управління ДПС у Донецькій  області проведено семінар в режимі онлайн спілкування за допомогою комунікаційної системи Skype на тему «Електронний кабінет платника для фізичних осіб». 

На початку семінару завідувач сектору з надання адміністративних та інших послуг Волноваської ДПІ Надія Слинько зазначила, що в цьому році ми святкуємо  25-у річницю Конституції України. Конституція  України – основний Закон Держави, який закріплює права, свободи і обов’язки громадян України, її суспільно-політичний і державний устрій. Вона має  особливий правовий статус – вищу юридичну силу, особливий порядок прийняття, підвищену стабільність та високий рівень захисту. Фахівець коротко зупинилася на основних етапах прийняття  Конституції незалежної України та зазначила, що конституційний процес на цьому не завершився. Конституційне будівництво триває весь час, допоки існує держава і розвивається суспільство.

У ході спілкування з платниками стосовно головної теми семінару було зазначено, що на сьогодні найпопулярнішим електронним сервісом Державної податкової служби є Електронний кабінет, який забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов'язків, визначених Податковим кодексом України.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою:
http:// cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Електронний кабінет складається із двох функціональних частин: відкрита  (загальнодоступна) та приватна (особистий кабінет).

У відкритій частині Електронного кабінету користувачі мають можливість отримувати інформацію, яка відповідно до законодавства є відкритою та підлягає оприлюдненню.

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн:

з використанням КЕП будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів – кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг,

Інтегровану систему електронної ідентифікації - id.gov.ua  (MobileID та BankID),

за допомогою мобільного застосунку «Дія».

 

У приватній частині електронного кабінету надається доступ до наступних сервісів:

- персоніфікований податковий календар;

- перегляд облікових даних платника;

- подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики;

- перегляд та друк раніше поданої звітності;

- перегляд вхідних/вихідних документів;

- листування з органами ДПС;

- подання заяв, запитів для отримання інформації;

- інформація про стан розрахунків з бюджетом;

- реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних;

- інформація з Єдиного реєстру податкових накладних;

- інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ;

- інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального.

 

Сервіси для фізичних осіб - громадян в Електронному кабінеті об’єднано в окремий Е-кабінет для громадян, який надає можливості:

доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування, сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

подання декларації про майновий стан і доходи;

отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;

подання заяв для реєстрації/внесення змін у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, надання копій документів, необхідних для реєстрації/внесення змін до Державного реєстру та обрати контролюючий орган, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у ДРФО;

сплати податків, зборів, платежів та єдиного внеску скориставшись однієї з платіжних систем (Portmone, EasyPay, City24, ГЕРЦ, LiqPay та iPay)

 

Наприкінці  семінару платникам нагадали, що спілкуватися з Податковою службою можна дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» у месенджерах Telegram та Viber.