Головне управління ДПС
у Донецькій області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Про Електронні сервіси ДПС – на семінарі у м. Волноваха

, опубліковано 29 липня 2021 о 14:07

Для платників податків м. Волноваха відбувся скайп-семінар на тему «Електронні сервіси ДПС – назустріч платникам податків».  Спікер семінару - завідувач Волноваського сектору електронних сервісів управління електронних сервісів Головного управління ДПС у Донецькій  Сергій Бруй.

Семінар розпочався з привітання присутніх з 25-ю річницею Конституції України. Відзначено, що за головний нормативно-правовий акт держави, який закріплює основи суспільного ладу, державного устрою, систему, порядок утворення, принципи організації і діяльності державних органів та прав та обов’язків громадян, було проголосовано 28 червня 1996- го року.  Сьогодні ми маємо одну із найпрогресивніших Конституцій в світі, фундаментальними положеннями якої є безпека та добробут громадян.

 Стосовно головної теми семінару, фахівець зазначив, що впровадження електронних сервісів та адміністративних послуг у режимі онлайн – це вимоги сьогодення. Одним із найбільш популярних, надійно захищених та зручних в користуванні є Електронний кабінет платника, який надає платнику податків можливість реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування у режимі онлайн, що суттєво зменшує витрати на адміністрування  податків та дозволяє зробити інформацію щодо кожного платника податків доступною та прозорою.

Також увагу слухачів звернули на те, що наряду з традиційними способами входу до Електронного кабінету платника (за посиланням у браузері «cabinet.tax.gov.ua» або через веб-портал ДПС України «tax.gov.ua»)  реалізовано можливість швидкого входу до Електронного кабінету за допомогою QR-коду. Для цього необхідно:

-         обрати спосіб входу Дія та «Отримати код»;

-         відсканувати QR-код;

-         підтвердити особу через мобільний додаток «ДІЯ» та підписати запит.

В ході семінару слухачам було доведено інформацію про нові можливості, що реалізовані в Електронному кабінеті на протязі поточного року. Так платники мають змогу:

-         подати повідомлення про використання Є-рахунків та отримати квитанції про включення платника до Реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

-         отримати доступ до реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

-         реєстрації акцизних накладних/розрахунків та податкових накладних/розрахунків коригувань до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних за новими формами;

-         використовувати платіжні системи ГКРЦ та Свіфт Гарант (крім існуючих);

-         отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС;

-         доповнити облікові даних інформацією про види діяльності (КВЕД).

Також повідомлено, що в Електронному кабінеті розміщено актуальні інструкції про використання можливостей Е-кабінету.

Наприкінці  семінару платникам нагадали, що спілкуватися з Податковою службою можна дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» у месенджерах Telegram та Viber.