Головне управління ДПС
у Донецькій області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Олександрівська ДПІ: зміни щодо надання витягу з Реєстру неприбуткових організацій

, опубліковано 16 липня 2021 о 16:29

Олександрівська державна податкова інспекція Головного управління ДПС у Донецькій області інформує, що відбулись зміни у наданні витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр), внесені постановою Кабінету міністрів України (далі – КМУ) від 16 грудня 2020 року №1270 «Про внесення змін до Порядку ведення реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру» (далі – постанова №1270). Постанова набрала чинності з 19 грудня 2020 року.

Документом, зокрема, внесено зміни до пункту 121 Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з реєстру, затвердженого постановою КМУ від 13.07.2016 року №440 (далі – Порядок), визначено форму витягу з реєстру та повідомлення про відсутність відомостей про платника у Реєстрі.

Відповідно неприбуткова організація може звернутись до контролюючого органу із запитом про отримання витягу з Реєстру.

Запит про отримання витягу з Реєстру подається особисто представником неприбуткової організації чи уповноваженою на це особою або надсилається поштою контролюючому органу за основним місцем обліку неприбуткової організації за формою згідно з додатком 3 до Порядку. Усі розділи запиту підлягають заповненню.

У запиті зазначається код згідно з ЄРДПОУ неприбуткової організації, який є критерієм пошуку відомостей у Реєстрі.

Запит обов’язково повинен бути підписаний керівником або особою, що має право підпису документів неприбуткової організації, із зазначенням дати.

Неприбуткові організації, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати запит засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умов щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

За запитом неприбуткової організації контролюючий орган надає їй безоплатно протягом трьох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з Реєстру, який містить відомості про неприбуткову організацію, визначені п.11 Порядку, або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі.

Витяг містить відомості з реєстру, актуальні на дату та час його формування, та є чинним до внесення змін до Реєстру в частині відомостей, що стосуються зазначеної неприбуткової організації.

Витяг з Реєстру або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі надсилається поштою за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або особисто вручається платнику податків (його представнику) за основним місцем обліку платника податків.

 

Щоб дізнатися більше підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua.

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».