18 лютого 2021 року працівниками Вугледарської ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій області проведено в режимі скайп-зв’язку семінар з платниками на тему «Електронні сервіси ДПС. Електронний кабінет платника податків». Також не залишились без уваги питання встановлення і користування ПРРО фізичними особам підприємцями платниками єдиного податку та подання декларацій про майновий стан громадянами за допомогою Електронного кабінету платника.
Начальник інспекції Наталія Іваницька роз’яснила ФОПам специфіку застосування РРО, надала відповідь на питання щодо роздрукування розрахункових документів (чеків) в ПРРО, зазначивши, що у програмному забезпеченні «Програмний реєстратор розрахункових операцій» на даний час реалізовано можливість друку розрахункових документів (касових чеків) лише для пристроїв з операційною системою Windows. Також повідомила, що для реєстрації ПРРО на відокремлений підрозділ реєстраційну заяву за ф. № 1-ПРРО СГ необхідно подавати із зазначенням даних про місцезнаходження такого відокремленого підрозділу (філії), в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів за своїм основним місцем обліку як платника податків до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.
Старшим державним інспектором Вугледарської ДПІ Тетяною Тіпа було надано платнику інформацію, що у зв’язку зі зміною місця обліку, викликаного адміністративно-територіальною реформою, у налаштуваннях Електронного кабінету платника необхідно відкоригувати код нової інспекції. Також надано роз’яснення щодо можливості подання декларації про майновий стан і доходи громадянином через Електронний кабінет без відвідування податкової, подбавши завчасно про отримання електронного цифрового підпису у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів. Перелік АЦСК ДПС та їх адресами розміщено у відкритій частині Електронного кабінету. Зазначила, що заповнення декларації в Електронному кабінеті надасть можливість скоротити час на подання звітності, мінімізувати помилки при заповненні декларації, та у разі необхідності надати копії документів у додатку до декларації, що важливо при використанні права на податкову знижку.
У семінарі взяла участь головний державний ревізор-інспектор Мар’їнського сектору податків і зборів з юридичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування юридичних осіб та проведення камеральних перевірок Грідіна Майя Миколаївна.